{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G3 eller polo 6n
  • #1   18. apr 2011 Golf 3 ruster som en i helvede... Jeg ville gå skridtet højere og vælge en Polo 6N2, da den for det første er blevet 1000 gange pænere med det facelift og så fordi den er gennem galvaniseret...

    Min 6N2 GTI er nu 10½ år gammel og aldrig været rustbehandlet. og har ingen rust.

    Dog skal man være lidt opmærksom på gearkasserne på Polo'erne.


  • #2   18. apr 2011 Ja det med gearkasseer kan jeg skrive under på Har lige smadder min..

    Vil Oss godt nok helst kører i en lille bil så 6n dejlig nem at komme rundt i.
    Og vis det Er en 14oo 16v så Er den sku Oss kvik hehe


  • #3   18. apr 2011 Har ikke råd pt, til en 6n2 da jeg også kun skal have en solid pentler bil.

    Har haft et par g3´er igennem årrene og ja, de ruster som satan. Har også lagt mærke til at polo også gør i skærmene og panelerne.

    Men hvad er der med gear kassen ?


  • #4   18. apr 2011 er bosat i århus pt pga studie ellers er jeg fra odense.. og den står mellem g3 eller polo smiley

    Kan den 16v´er godt gi sig lidt eller ? for har aldrig haft en selv så ved ikke om deres 1.4 motore kan tåle at man banker sømmet i bund som jeg er fandt til smiley

    Skal man være ekstra forsigtig mht de motore og hvor robuste er de ?


    KOM MED FLERE INPUT drenge .

    Possitive og negative sider


  • #5   18. apr 2011 Jeg ville klart vælge g3. Synes polo 6n føles RIGTIG billig at være i. Jeg er rigtig glad for min g3, men det er også en gti, ved ikke rigtig hvordan en 1,8 kører. Men ja, de ruster, jeg har lige fået lavet rust i panelerne og højre skærm, så det er der de ruster.

  • #6   18. apr 2011 har ikke råd til at kører i en gti når jeg er på su og kører ca 1500+ km om hver måned.. dvs ca 1 kr pr km efter de her benzin priser.

  • kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   19. apr 2011 prøv at søg efter en g3'er med en 90 hk 1,9 TDi motor med motorkoden 1z. Den går nemt 20 km/l og er en rigtig solid motor. Men som det er nævnt så ruster de som bare fanden. Et alternativ kunne være en G2 td eller gtd de ruster ikke nær så slemt men pga. alderen på dem skal man se sig godt for.

Kommentér på:
G3 eller polo 6n

Annonce