{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Mazda MX3 {{forumTopicSubject}}

Hej, to spørgsmål.

1:
Jeg har fået skiftet styrekugler for kort tid siden og siden da er det begyndt at dunke lidt i rattet ved 50 km/t +. Det føles som om det kommer fra højre side, rattet er heller ikke 100% lige mere (det står en lille smule mod venstre når jeg kører lige ud) - Drejer jeg til højre i et stort sving tager det meget af "dunken" (da det jo bliver venstre hjul der får mest vægt), og omvendt hvis jeg drejer til venstre, så bliver den kraftigere.
- For mig lyder det som om den burde spores, men hvad siger I?

2:
Min bil er også begyndt at gå lidt stramt i gearene. Koblingen er lige blevet skiftet for knap 5000 km siden hvor der også blev skiftet olie osv på den. Det afhænger lidt af hvordan jeg kører. Er det meget inde i byen med mange gear skift, bliver den hurtigere stram i gearene end hvis jeg kører ude på landet med få gearskift. Det er umiddelbart for mig at mærke som om det er det første led hvor gearstangen er sat sammen med armen der går hen mod gearkassen der virker til at blive problemet. Kan det være den skal have lidt fedt?

Håber I forstod spørgsmålene, ellers må I lige sige til, så skal jeg gerne uddybe eller omformulere dem.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda MX3
  • #1   23. aug 2011 det med dunken tror næppe på det er en sporing op med den tjek om noget sider løst

    ang dit gear skifte i forbindelsen fra gearstang til kassen sider der til bolte ud med dem gør dem rene for rust giv dem fedt skift evt bøsningerne hvis du har slør i skiftet og det virker som nyt smiley


Kommentér på:
Mazda MX3

Annonce