{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

aut. gear + motor. {{forumTopicSubject}}

jeg søger lidt hjælp ang. min automatgerakasse samt motor.
det drejer sig om en ford c4 gearkasse og en ford 5.4 2v motor. kan det passe jeg ikke kan turne motor ved håndkræft ved krumtappen når gearkasse er sat på og står i Park?

der er ikke strøm eller noget på bilen da det er en amerikaner jeg er ved at bygge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aut. gear + motor.
  • #1   24. sep 2011 Nej, så ville motoren jo ikke kunne stå i P med tændt motor.

  • #2   24. sep 2011 okay, hvad så hvis jeg drejer gearkassen over på D, kan jeg så dreje den? eller skal den stå på noget helt andet motoren?

  • #3   24. sep 2011 Han siger jo at motoren kan stå tændt i P, så selvølgelig skal den kune tørnes.

    Eller står N jo for Neutralt, det er da rimelig lige til..


  • #4   25. sep 2011 Har gearkassen været af? for det lyder som at converteren ikke er sat rigtigt i, så trykker den på oliepumpen dette vil medføre at den blokerer , når converteren sætte på gearkassen, skal den drejes rund mens man trykke stille på den den kan sagtens dreje et par omgange før den ligesom glider ind på plads. Oliepumpen i gearkassen kan godt have taget skade hvis den har været monteret forkert.

  • #5   25. sep 2011 gearkasse hav været af motor, gearkassen går dog helt ind i converteren og lukker tæt.
    jeg må prøve at sætte den i neutral og se om jeg kan turne, eller om det bare er fordi jeg er for slap til at dreje den.


  • #6   25. sep 2011 det hjalp så at sætte den i neutral, så kan jeg dreje motor på krumtappen, jeg kan dog ikke dreje den en helt omgang, da det begynder at gå meget stramt efter en halv omgang, hvad kan det skyldes? at motor evt er mistimet på knasten?

Kommentér på:
aut. gear + motor.

Annonce