{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Hvad må jeg give for G3? {{forumTopicSubject}}

Rød 5 dørs fra 1995, kørt 250.000 nysynet for 1 måned siden.

Den har lige fået lavet al rust i bunden og er blevet behandlet med tyndt tectyl for at det ikke skal ruste.

Der er kommet 2 nye forskærme på den.

Der er enkelte små plastikdele i kabinen som er knækket (småtingsafdelingen når man selv kan skifte det ud med noget fra en hugger) samt et enkelt eller 2 små hakker i toppen af indvendig dørbeklædning.

Lakmæssigt står den nogenlunde - den er ikke falmet i farven, men der er et enkelt lille hak i den ene dør.

Ellers står den standard - har været sænket, men har lige fået org. undervogn på igen, samt nye bremser hele vejen rundt (inkl bremserør)

Og så står den på kedelige stålfælge med noget makaroni-dæk mener jeg smiley

Ved godt at det er nemmere med nogle billeder, men kyndige folk ved vel hvordan en G3 uden rust burde se ud/være værd smiley

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad må jeg give for G3?
  • #1   2. okt 2011 10kg og ikke en bukket en krone mere

  • #2   2. okt 2011 jeg gav 10.000 for en 97 nysynet kørt 232.000 km rød

  • #3   2. okt 2011 hvad forlanger ejeren?

  • #4   2. okt 2011 Kig ind på Bilbasen, så kan du se hvad de ligger til!

    Må jeg spørge hvorfor du vil købe en bil, der har fået lavet så meget rust(for kender jeg G3`en rigtig, så fortsætter det et andet sted!)
    Vi taler om en bil, der ikke har det bedste ry for holdbarhed og som nærmest ruster væk mellem hænderne på en og så overikøbet noget der er gennemlappet som den du beskriver her - Der er så mange alternativer at få!

    Ved godt at jeg får Golf fanatikerne på nakken, men helt ok, så har jeg lagt mig ud med både Fiat og Golf nørderne, på én og samme aften hehe smiley



  • #5   2. okt 2011 tony - det er min fætter som vil af med hans.
    Han har brugt hele sommeren sammen med en mekker på at få det lavet korrekt og få det HELE lavet rigtigt så han selv havde en ordenlig bil at køre i, i stedet for bare at gå ud og købe en anden spand som han ikke vidste noget om...

    Hamsteren - overvejer det netop fordi at den ikke bare er lappet sammen, men har været skilt totalt ad for at få det hele tjekket igennem og lavet smiley
    Desuden ville det være en god idé for mig, da jeg vil have bagsæder i min 406'er engang og ville kunne spare en god krone eller 2 ved bare at købe hans golf og så trille rundt i den i et års tid inden vi skriver januar 2013 hvor jeg vil betale min egen ud til SKAT smiley


  • #6   2. okt 2011 (fordi at han har lidt pengespørgssmål vil han sælge den, men har sagt at hn ikke bare skal sælge den for små penge, da den er mere værd for ham at beholde til han får råd til at køre i den selv)

    så derfor overvejer jeg om jeg skal køre i den i et års tid smiley og så sparer vi begge penge på det smiley


  • #7   2. okt 2011 Den koster 10.000 ikke mere om så den har fået skiftet en hver skrue

  • #8   2. okt 2011 tony - ved skam godt hvad jeg vil give for den hvis det er - har også set en på nettet til 6000 som står i Nordjylland og er rimelig pæn, men den her kender jeg jo til 3 års historie på smiley Samt ved at den kører godt i motor osv smiley og er blevet lavet korrekt mht rusten smiley

    Det eneste der sådan set mangler er en nylakering, men den kan jeg sq sagtens undvære smiley


  • #9   2. okt 2011 Du mangler at fortælle hvad motorstørrelse den har og hvad med service historikken?
    Og husk at fordi en bil er ny synet, kan den godt koste dig 5000,- i rep om 6 mdr... (Tjek evt EL, bremser, hjullejer osv)
    Og ja golf ruster, men hvilke biler gør ikke det?

    En slag på tasken, en Golf III 1,8 standart, bør ikke koste mere end 15.000 max, i min verden...


  • #10   2. okt 2011 1,8 - den har fået skiftet T-rem for ikke så forfærdelig længe siden, men de skal jo også næsten have den skiftet som vi andre skifter underbukser smiley

    Den er blevet serviceret sort smiley Den bruger hverken vand eller olie, ellers ved jeg at han havde skilt sig af med den for længe siden - eneste grund til den står stille nu, er pga arbejdsløshed smiley


Kommentér på:
Hvad må jeg give for G3?

Annonce