{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw lupo 1.2 tdi 3L 2000
  • #1   21. nov 2011 1, Uret stiller du på 2 af de 6 små skruer der er rundt i speedometerer(2 af dem er falske jeg mener det er de 2 der er 20min i og 20 min over)du skal bare trykke på dem med en kuglepen eller lignende.

    2, + og - bruger du til at skifte op og ned i gear hvis du har lyst til selv at skifte gear. + er op i gear og - er ned i gear.

    3, Der er sprinkler dyse bagpå og den skulle gerne virke når du trykker den højre betjeningsarm frem mod instrumentbordet, så skulle der gerne komme sprinklervæske på ruden indenfor få sekunder.

    MVH


  • #2   21. nov 2011 Til spørgsmål 2. Hvordan skifter man op og ned når den står i henholdsvis plus og minus? Til spørgsmål 3 så kommer der kun på forruden når den skubbes frem men bagvirkeren kører samtidig. Til spørgsmål 1, tak det må jeg prøve.

  • #3   21. nov 2011 Den står ikke i plus eller minus, den vil stå midt imellem, så når du rykker mod plus så skifter den op og hvis du rykker mod minus skifter den ned i gear !


  • #4   21. nov 2011 Okay tak. Så mangler jeg kun problemet med bagviskeren.

  • #5   21. nov 2011 Spørgsmål 3: Hvis du trykker viskerarmen væk fra dig så skal det kun være bagviskeren du aktivere.
    Hvis du hiver den til dig er det forrude sprinkler, er det ikke sådan er der noget galt.

    MVH


  • #6   23. nov 2011 Så er der noget galt. For trykker jeg den frem så sprøjter den foran samtidig med at viskeren bagved kører og trækker jeg ind mod mig selv så kører pumpen, men mere sker der ikke. Til spørgsmål et så er der intet at trykke på for at stille uret.

  • #7   23. nov 2011 Jo det skulle der helt sikker være, prøv at trykke på alle de små sorte skruer der sidder rudt om speedometeret, så skal du nok ramme de to rigtige på et tidspunkt.
    Du kan mærke at det sådan fjedre når du rammer de rigtige steder, men du skal bruge noget rimelig spidst.


  • #8   23. nov 2011 Ja så kom lupoen lige hjem, de skruer til at stille uret sidder omkring omdr.tælleren og ikke speedometeret.
    Det beklager jeg


  • #9   23. nov 2011 Det er i orden, jeg tjekker det imorgen, men tror det skal en tur til mekker, medmindre der er en særskilt beholder til sprinklervæske til bagviskeren, for det er der på nogle modeller af VW

  • #10   23. nov 2011 Det er der ikke på vores lupo, der er bare en "stor" beholder ude i motorrummet.
    Hvis du ikke allerede kender siden, så kan jeg varmt anbefale: http://www.lupo3lklub.dk/forum/

    Det er et forum kun for lupo 3L'ere, det står en masse godt og der er en masse dygtige lupo 3l ejere der meget gerne vil hjælpe.
    Lidt research på siden kan spare dig for rigtig mange penge

    MVH


  • #11   23. nov 2011 Kendte ikke siden, har først lige fået bilen i fredags og har nu kørt 1500km allerede, så det var ikke forgæves jeg skulle bruge en der kører langt på literen. Takker mange gange for hjælpen.

Kommentér på:
vw lupo 1.2 tdi 3L 2000

Annonce