{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.582 visninger | Oprettet:

Gløderør lampe blinker i Golf 4 TDI {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Golf 4 1,9 TDI 110 hk, hvor gløderørslampen blinker. Den køre fint og den starter også fint når den er kold. Når den er var har den problemer med at starte.
Jeg havde tester på den i dag. Og der var der bare en fejl i motoren. Men der var ikke en beskrivelse af fejlen!!! Jeg slettede fejlen og den kørte fint igen. Men den begyndte at blinke igen efter 10 min.
Er der nogen der har været ude for det samme?
På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gløderør lampe blinker i Golf 4 TDI
  • #1   26. nov 2011 Du tror det er løgn, men kontroller lige om bremselyset virker på den.

    Bremselyskontakten er har 2 kredse; bremselys og fartpilot.

    Hvis den del til bremselyset er defekt blinker glødelampen som en indikation på en alvorlig fejl.
    Tosset system de har lavet.

    Andre vil fortælle dig det samme smiley


  • #2   26. nov 2011 Dur dit stoplys? Og grunden til den har svært ved at starte varm er evt. din starter der er ved at være slidt, så har de det med ikke at trække nok omdrejninger når de er varme.

  • #3   26. nov 2011 Hehe. Nej mit bremselys virker ikke.... Det ville jeg kigge på i morgen. Men er det kontakten det kan være galt med så?
    Eller hvad er det for en del til bremselyset?

    Og det med starteren: Da jeg slettede fejlen kunne den fint starte igen...
    Men det kunne da godt være en starter. Kunne det ikke også være et batteri så?

    Mange tak for svarene. Det er dejligt med nogle seriøse mennesker her inde!!! smiley


  • #4   2. dec 2011 min gjorde det sammn... skiftede bremselyskontakten og det har virket lige siden...

    til info: så er en original kontakt billigere end dem man kan købe andre steder (underligt nok)

    den er også let at skifte, også selv om du skulle have 10 tommelfingre

    mvh kevin


  • Kea P
    Kea P Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 1
    #5   4. mar 2016 Hej, sidder med samme fejl som skrevet øverst. Glødelampen blinker. Nu står jeg med et andet problem som jeg ikke forstår mig på. Bilen sluger alt mit strøm blot på en nat. Det er ikke generatoren, det er testet, og alt er blevet frakoblet dvs radio og des lige. alligevel kan jeg ikke starte dagen efter, alt batteri er slugt..? Hva kan det være? Go weekend.

    Kea


  • #6   18. mar 2016 Hej Kea.
    Det med at den blinker kan sagtens være stoplys. Der sidder en kontak ved pedalen som er i stykker.
    Det andet med din strøm lyder som et batteri der er i stykker. Eller en stelforbindelse det er galt med.
    Mvh Klaus


Kommentér på:
Gløderør lampe blinker i Golf 4 TDI

Annonce