{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  universal katalysator
  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #1   26. nov 2011 Jeg kører med en på min opel astra 1.6 8v, og den virker helt optimalt.

    Men det kommer an på hvilken bil det er til, da selv ikke anbefaler den til noget med 16v eller over 2,0 da den så ikke har masker nok


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #2   26. nov 2011 Jeg kan så se nu, at de har lidt flere varianter end da jeg købte min i Juli, dengang havde de 3, hvoraf de 2 var ens, nu har de 6, hvor der også er en til 2.0-3.0 motorer, så der burde være en der passer til din bil.

    Dog tager en hugger omkring 4-600kr for en org. kat (PN skrot ville have 500 for en til min opel astra 1.6, men der er jo så ingen garanti for at den ikke falder sammen inden for 200km, men der kan du være heldig at det er med flanger og det hele, så der ikke skal svejses, som der skal med thansens.


  • #3   26. nov 2011 Har monteret flere af dem for folk, de fungerer udemærker til formålet....

  • #4   26. nov 2011 okay det lyder godt, så ryger der en på fra thansen. da den kun skal bruges til det formål at få bilen synet og så ryger den af igen.

    den havde en co på 0,38 ved forhøjet tomgang, og katten er virkelig faldet sammen, det vælter ud af den.

    men sys det er mærkeligt, at den er blevet defekt af og ligge siden sidste syn.

    takker for jeres svar smiley


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #5   26. nov 2011 jeg har en liggende fra en opel astra 1,6 hvis du kan bruge den, så kan du få den til 200kr hvis du vil hente den i 8620, den fejler intet, er dog skåret af helt inde ved katten, så der er ingen rør på.

  • #6   26. nov 2011 tak for buddet, men den er nok ikke stor nok, til en motor der er dobbelt så stor smiley

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #7   27. nov 2011 Hvis det er til din V6 vectra, så tror jeg faktisk heller ikke at thansens er store nok, da de alle er 400 maskers, og sådan en nok skal have en 600 maskers.

    De sagde ihvertfald til mig at min 1.6 75hk lagde lige på grænsen til at den jeg købte (mellemstørrelsen) var stor nok, og at deres store var op til 125hk, så forhør lige med en af de voksne i butikken inden du køber den, da de unge jo bare vil sige at selvfølgelig er den stor nok.


  • #8   28. nov 2011 Biltema har også til store motore, mener pris er 600,- - 800.-kr. Mvh. Gert

  • #9   28. nov 2011 fik den målt til 0,38 med den gamle kat, som er raslet helt fra hinanden, så den store fra thansen burde ku gøre det.

Kommentér på:
universal katalysator

Annonce