{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinduesvisker virker ikke Polo 1999
  • #1   5. dec 2011 Jeg ved ihvertfald hvad der er galt med hendes vinduesviskere foran: Der sidder en stang hvor begge vindueshviskere er fæstnet på, og begge viskere har et "drev", som gør at de kan køre frem og tilbage. De skal skilles ad og smøres op, men hvis det er rigtig slemt skal hele molevitten skiftes ud. Hele herligheden koster 830 DKK til en Passat 3B fra 1997, så mon ikke det er i samme prisleje til en Polo?

  • #2   5. dec 2011 De hakker os i det. når de kører.

  • #3   5. dec 2011 Men få det gjort hurtigst muligt, min far ventede lige lidt for længe og så knækkede stangen som vinduesviskerne er fæstnet på smiley

  • #4   5. dec 2011 Lasse L: Det er fordi at der sidder rust og ir, og så kan de ikke køre ordentligt. Men jeg giver en kasse øl hvis problemet ikke kan løses med en god omgang rens og smørelse. Tag evt. et billede af den stang jeg omtaler, så kan jeg vise dig hvor den er gal smiley

  • #5   5. dec 2011 Tror skam på dig Simon smiley er den lige til at komme til og smøre? skal den bare ha noget WD40?

  • #6   5. dec 2011 Jeg kørte min fars bil ned til mekanikeren da den havde samme problem, og han sagde at han ville skille det ad, fjerne evt. rust og ir og så smøre det hele op. Men der er nok et par bolte der skal skrues af først, men det er ikke nogen kompliceret operation. Der sidder jo ikke nogle ledninger eller noget du kan kludre i, det er ren mekanik.

  • #7   5. dec 2011 du skal skille det forreste ad pga det irer,slib og smør det med fedt,så kører det igen

  • #8   5. dec 2011 Okay tak for det. Vil ligge kigge på det snart smiley

  • #9   5. dec 2011 havde samme problem med min 6N

    en ny motor på og så kørte den sku


    prøv at pille viskerbladene af og se om motoren kører rundt med visker trækket.


  • #10   5. dec 2011 Det er trækket foran den er gal med. Fjern viskerne foran og fjern de plastskjolde der sidder og dækker. Derefter er det bare at pille trækket af - de sidder med et par bolte. Smør godt og så kører det igen. Bagrudeviskeren er værre. Den sidder gennem glasset og alu og stål irrer helt sammen og er umuligt at splitte ad for almindelige mennesker uden at smadre bagruden. Been there-done that. De forreste er nemme at lave. Når jeg kunne så kan alle. Når du har løsnet trækket kan du lige starte viskerne og checke at motoren kører.

  • #11   5. dec 2011 Prøv at sm'r trækket op foran ja. Og er det groet fast skal der et nyt på. Den bageste er motoren der er defekt. Det er et kendt problem på en polo. Der er ingen af de to ting der er besværligt at skifte overhovedet.

Kommentér på:
Vinduesvisker virker ikke Polo 1999

Annonce