{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Pajero V6 3000 årgang 93 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Jeg har en Pajro stående..så bare har stået stille længe og jeg så lige engang imellem går i ud og starter...den har altid startet i første hug uden problemer...og sidst den kørte gik den fint....
Men så en dag og lige siden har den ikke ville starte!..jeg har tjekket tændrør og de er ikke alt for våde..kigget på om der skulle være nogne dårlig forbindelse til brændstofpumpe...osv der ikke noget og se...mistænker filter men er ikke sikker...jeg har prøvet og aftage den store store cylinder der sidder ved siden af batterikasse hvor der går slange til karburator og tank osv...den var helt tom..men hvis jeg søger efter den på nettet kan jeg ikke finde den!...spørgsmål: skal den være tom eller fyldt med benzin?, er det filter eller hvad er dettes funktion?..kan ikke helt gennemskue denne pajero..
mvh og tak for hjælpen..godt nytår..:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pajero V6 3000 årgang 93
  • #2   30. dec 2011 biler har i den grad bedst af at køre dagligt smiley ja det kunne godt være benzinen der har mistet alt oktanen hvis den har stået længe

  • #3   30. dec 2011 Det tror jeg ikke..den er ikke mere end 1 år gammel..men kunne da prøve og hælde 10L frisk på mere....men hvad siger i til den sorte cylinder der sidder ved siden af batterikasse oppe imod ruden..som der går slange til tank, karburator osv...er det filter eller hvad er det? og skal den være tom??...mvh

  • #4   30. dec 2011 Tøm den gamle benzin af og på med noget nyt. Den sorte cylinder er muligvis et kulfilter og nej, så skal der ikke være benzin i den.

Kommentér på:
Pajero V6 3000 årgang 93

Annonce