649 visninger
|
Oprettet:
E30 2,7 eta {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Har en kammi der er ved at bygge en e30 om, jeg ville lige høre om der er en af jer der ved :
Hva skal der skiftes på
Motoren helt præsis for at den skal have de 190-200 hk ca?
Ved godt 325 top, men hva med dyser,styring , udstødnings manifold , indsugning , luftmængde måler osv? En der kan beskrive det?
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
jan 2010
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 12 Emner: 36 Svar: 61
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
jan 2010
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 12 Emner: 36 Svar: 61
?
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.623
De ting du nævner giver maks 185hk.
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.623
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 18 Svar: 396
Du skal bruge Topstykke, Indsugnings manifold med dyser og benzintryks regulator, styr boks og LMM fra en M20B25
Så kan du komme op i nærheden af de 190hk alt efter hvor sund motoren er...
Skal du højere op snakker vi andre knaster, banan manifold og styrring.
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 101
er der nogen som ved hvad stempler/ plejlstænger man skal bruge ?..
så har jeg hørt at en chip fra koed og skarp knast, skulle kunne give mere er der nogen som kan bekræfte det ?
på forhånd tak
E30 2,7 eta