{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.813 visninger | Oprettet:

Anders P
Anders P
Tilmeldt:
21. jul 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

VW Golf 4 1.8 Startproblemer periodisk {{forumTopicSubject}}

Hey... Min bil er sku underlig for tiden... Fredags kørte jeg rundt i en 45 min. også stoppede jeg bilen og var inde ved en makker i en 1:30 min. så da jeg skulle ud og starte bilen kunne den ikke starte motoren kørte rundt den ville bare ikke starte... så lod jeg den stå i 2 timer hvor efter den kunne starte uden problemer... og i dag (Søndag) gjorde den det samme nummer igen... efter jeg lige var inde og handle i ca. 20 minutters tid... det skal siges jeg både var ude og køre i går og tidligere i dag uden problemer... Nogen der kan hjælpe mig her, da jeg er lidt på bar bund... Havede en mistanke til benzin pumpen men kan høre den "snorre" så tror ikke det er den???....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf 4 1.8 Startproblemer periodisk
  • #1   1. jul 2012 Når den ikke vil starte skal du undersøge om det er tænding eller benzin den mangler.
    Men siden du hører pumpen, er det jo nok tænding.

    Hall-giver og tændingsforstærker er nok det der oftest går istykker.


  • Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   1. jul 2012 når okay gad vide om man kan se det hvis man sætter computer til bilen og køre en test???... men Hall-giver og tændingsforstærker er det en dyr affære:-)???

  • mathias d
    mathias d Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   31. aug 2015 har det samme problem fandt du ud af hvad problemet var? smiley

Kommentér på:
VW Golf 4 1.8 Startproblemer periodisk

Annonce