{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.833 visninger | Oprettet:

Støbejern hvordan det svejses. {{forumTopicSubject}}

Der er alt for mange fordomme og gætterier når der bliver spurgt omkring at svejse i støbejern.

I over 40 år har jeg svejst i støbejern, og i dag laver jeg alle former for reparationssvejsning. Vi er med til at udvikler de svejsetråde vi bruger.

I kan gå ind på www.absvejs.dk
og se under svejsning støbejern der har jeg lagt datablade og brugervejledning på Støbejernssvejsning:
AB 179 Lodning
AB 170 Gassvejsning.
AB 1770 Elektrodesvejsning.
AB 2250 Pulver opsprøjtning.

i er også velkommen til at skrive.
Mvh. Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støbejern hvordan det svejses.
  • #1   20. dec 2012 Det er også meget fint, men det er nok ikke det bedste sted at reklamere i forum.

  • #2   20. dec 2012 CO2 og ordentlig afslibningen så er det sku nemt at svejse i!

  • Mike S
    Mike S Tilmeldt:
    nov 2012

    Emner: 4 Svar: 14
    #3   20. dec 2012 fin reklame og rigtig fin side, for nogen af os der ved hvad han taler om er det meget relevant her på siden.

    Mike


  • #4   20. dec 2012 Helt enig med Mike. Det her er rent faktisk noget man kan bruge til noget. Der er mange fordomme omkring svejsning i støbejern...


  • #5   20. dec 2012 Hej til jer alle.
    Uanset hvordan jeg gør, vil det altid være reklam, for jeg kan desværre kun udtale mig om de produkter jeg selv arbejder med. Men til gengæld udtaler jeg mig kun om noget jeg ved noget om. Og ikke bare gætterier.

    Hej Peder M
    Til dagligt ser jeg dele som man selv har prøvet at reparerer, Og hvor det er gået galt, fordi at man har prøvet at udføre svejsningen på den måde du beskriver.
    Men det er jo heller ikke din pengepung det går ud over.

    Fordi jeg kørt over for rødt lys, og det gik godt er det jo ikke sikker at andre er lige så heldig.


    Og lige til sidst. Det ville være rart, hvis dem der havde problemer, kom med en tilbagemelding.

    Har i spørgsmål er i verlkommen til at skrive.

    www.absvejs.dk

    Mvh Allan



Kommentér på:
Støbejern hvordan det svejses.

Annonce