{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.885 visninger | Oprettet:

VW High-UP! ejere... et par spørgsmål?? {{forumTopicSubject}}

Hey i Det danske land...

Jeg har købt en VW High-UP! 1,0 75 HK BMT...

Vi fik den lige før jul, og nu har vi kørt snart 1500 km i den...

Men har lidt spørgsmål om jeres mening?

Jeg syntes at jeg har nogle problemer med at den skratter på en masse FM kanaler... Som alm. P3...

Jeg kører en strækning på 30 km på arbjede, og når jeg kører i min Passat, er der ingen problemer, men de dage jeg kører i UP!´en skratter den på 5-6 steder...

Har i andre haft nogle problemer der?

Samtidig, hvis i har Media afspiller i den... har i problemer med at den hakker når man afspiller fra sin Iphone?

Der kan den godt falde ud og hakke i lyden... OG det skal dertil siges at det er musik fra Itunes, og ikke streaming tjenester...

Er sindsyg glad for bilen, og syntes den kører rigtig lækkert... Der er bare lige et par irritationer her hehe smiley

Og hvor langt kan i kører på KM/L... Jeg syntes det er svært at få den over 20-21 km/l...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW High-UP! ejere... et par spørgsmål??
  • #1   7. jan 2013 Kør hen til det sted du har købt den, og fortæl dem dit problem smiley
    Arbejder selv hos vw, og på up'en skal antenne kablet bare forstærkes smiley
    Vi har haft et par stykker inde med det samme, og det skal bare laves uden beregning smiley


  • #2   7. jan 2013 Jeg har også bestilt tid,så den kommer derud på Fredag... Det er hos SMC i Holbæk... Så der skulle ikke gerne være nogen problemer...

    Gurlo...! Har i haft nogen inde med køler problemer?

    Vores kommer med Køler fejl hver 2.dag... Og vi har været ude og få fuldt på en gang, men nu skal de kigge på det hele på fredag...


  • #3   7. jan 2013 Min mor har en hun køre i snit 26km/l samme model som din. Hun havde os problemer med ant. Det blev lavet kort tid efter på garanti.

  • #4   7. jan 2013 Har en Citigo, samme bil, med 60HK. Hvis du er en virkelig god dreng og tager det super roligt, så kan du godt få den op på næsten 25 km/L. Hvis du bare er en frisk mand som ikke gider hænge på sidste pladsen i trafikken, så går den ca 19-20 km/L. Det er målt på tankning, ikke boardcomputeren. Men lyt til Casper S, det er vise ord han kommer med der. smiley

    Og den med media player, ja den har jeg hørt en del gange inde på vagcars.dk. Dog har jeg aldrig lyttet til hvorfor osv da jeg ikke selv har den media afspiller, så prøv at gå derind og snakke lidt med gutterne der. Der er en Up tråd her: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=54243


  • #5   7. jan 2013 Takker... Jeg kigger inde på vagcars smiley

  • #6   7. jan 2013 km/l kommer sgu helt an på kørselsmønster. Hvis man tror man kører økonomisk er det slet ikke sikkert man er sikker på hvordan man reelt set sparer flest liter brændstof. Da vi lånte en UP BMT 1.0 75 hk en weekend som havde kørt 700 km (vi fik faktisk kørt næsten 450 km i bilen den weekend) kørte den altså i snit 27,7 Km/l og vil sige jeg kørte som jeg plejer hvor min golf ligger på ca 12-13 km/l. Hvis du kommer i meget trafik vil du opleve den kører kortere.

    Hvilken iOS har du på din Iphone? I den første release af version 6 var der problemer med mediaafspilleren på 16 gb modellerne.


  • #7   7. jan 2013 Jeg har den aller nyeste iOS på iPhone 5...

    Jeg syntes vi skifter gear med det samme den viser det, og kører så pænt som muligt... Og bruger start stop funktion...

    Men vi kører heller ikke motorvej, det er mest små veje vi kører på...


  • Pia W
    Pia W Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   6. apr 2013 Hej. Jeg har et andet problem med min UP, jeg har kørt 8500 km nu og har oplevet en mislyd efter parkering nogle gange. Det lyder som en dårlig indstillet radiokanal eller en mobil tlf for tæt på en radio. Nogen idé? smiley

Kommentér på:
VW High-UP! ejere... et par spørgsmål??

Annonce