501 visninger
|
Oprettet:
hvad er der mest flow i {{forumTopicSubject}}
som beskrevet i overskiften hvilken potte har det bedste flow på en 1.4 hdi?
standart bagpotte el. sportsudstødning (som ikke fås til hdi men kun benziner)
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.199
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 254 Svar: 2.792
Foruden det, hvorfor?! - det er en 1.4 DIESEL
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.840
ved jeg nu ikke om passer. har prøvet en 250hk 2.0HDi 406´er den rykker sku ellers meget godt. og motorgangen var væsenlig mere behagelig end en TDi´ers.
men hvorfor gøre noget ved den. det er en økonomisk vil. hvis det bare skal se godt ud så på med en rørhale.
havde jeg selv gjort
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.199
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.962
hovedårsagen : hvis den normale sportsudstødning flower bedre end min standart potte gør har bilen i teorien nemmere ved at slippe af med udstødningsgasserne..tuning,næppe som du selv skriver..men optimering er det rette ord..
men for ikke at montere en prop på udstødningssystemet bliver jeg jo nød til at høre hvad sådan en sportsudstødning kan følge med til..om om den overhovedet vil kunne sammen med en hdi motor når den er lavet til en benziner..
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.199
mar 2008
Følger: 109 Følgere: 106 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 232
Og det er fløjtens lige meget om det er til en Benziner det sker der intet ved.
Lyden er nok meget begrænset.
Og optimering er vidst kun i looked.
Det ville give max 0.0001 hk, hvis den overhovedet ville kunne øge effekten.
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.199
hvad er der mest flow i