{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er der mest flow i
  • #1   16. jan 2013 Kan ikke lade være med at undre mig. Hvorfor spørger du? Sådan en bil (som du jo så ikke lige nævner), men kun motor udgave, går udfra at det er psa motoren du mener, bliver ALDRIG en raket på hjul, så hvis jeg var dig, ville jeg da slet ikke bruge penge på en potte, hvis det er HK du er ude efter. For det er sku da mildest talt komplet idioti. Hvis du derimod, går efter udseendet, så skal du da vælge den sportspotte, som du heller ikke linker til.

  • #2   16. jan 2013 Hvis det kun er en bagpotte du har tænkt dig at skifte, skal du slet ikke tænke i flow.
    Foruden det, hvorfor?! - det er en 1.4 DIESEL


  • #3   16. jan 2013 kaas.
    ved jeg nu ikke om passer. har prøvet en 250hk 2.0HDi 406´er den rykker sku ellers meget godt. og motorgangen var væsenlig mere behagelig end en TDi´ers.

    men hvorfor gøre noget ved den. det er en økonomisk vil. hvis det bare skal se godt ud så på med en rørhale.

    havde jeg selv gjort


  • #4   16. jan 2013 Ketil, du er da lidt af en ørn må man sige. Sådan en 1.4hdi er jo ligenøjagtig det samme som en 2.0hdi, som er peppet op til 250hk, hvilket i mine ører lyder fuldstændig urealistisk. Men der kan vel findes en video på youtube, eller en anden kildehenvisning?

  • #5   16. jan 2013 martin det er helt iorden at du ikke forstår spørgsmålet men lad nu vær med at drage egne konklusioner udfra det..hvori står det jeg efterspøg om det vil give hk eller lyd for den sags skyld..

    hovedårsagen : hvis den normale sportsudstødning flower bedre end min standart potte gør har bilen i teorien nemmere ved at slippe af med udstødningsgasserne..tuning,næppe som du selv skriver..men optimering er det rette ord..

    men for ikke at montere en prop på udstødningssystemet bliver jeg jo nød til at høre hvad sådan en sportsudstødning kan følge med til..om om den overhovedet vil kunne sammen med en hdi motor når den er lavet til en benziner..


  • #6   16. jan 2013 Bla bla bla, undskyld mig. Altså hvad tror du selv? Du stiller et spørgsmål ang flow (du har ret, at jeg henleder den til, at det er et spørgsmål om effektforøgelse). Du tror da vel ikke i din vildeste fantasi, at din 1.4hdi ikke ville kunne komme af med luften? Selfølgelig, vil det sku da være nemmere at komme af med luften/larmen (larm, behøver du ikke være bange for i det tilfælde her) igennem en sportspotte. Men rolig nu med alle de tanker, det er stadig KUN en 1.4hdi, med en udstødningsdiameter på 56mm max, på resten af udstødningen. Det er der jo en grund til. hvis du forstår.

  • #7   16. jan 2013 En trykladet bil har som regl bedst af mindst muligt modstand i udstødnings systemet. Men når det er sagt, så kan udstødnings diameteren også blive for stor og have den modsatte effekt.

    Og det er fløjtens lige meget om det er til en Benziner det sker der intet ved.
    Lyden er nok meget begrænset.

    Og optimering er vidst kun i looked.
    Det ville give max 0.0001 hk, hvis den overhovedet ville kunne øge effekten.


  • #8   16. jan 2013 Lige nøjagtig Søren

Kommentér på:
hvad er der mest flow i

Annonce