{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

BMW 320i vs. BMW 323ti {{forumTopicSubject}}

BMW 320i 2,0 række 6, 150 hk
årgang 1999
190.000 km.
service ok
sort metal lak, rust i bagskærm på str. Med en 2 krone

eller....

Bmw 323ti compact 2,5 række 6, 170 hk
årgang 1998
197.000 km
service ok
grå metallak, intet synlig rustbig generalt super flot i stand
service ok


hvad skal man vælge? Og hvorfor?
er der plusser eller minusser ved dem, så lad mig hører erfaringerne fra jer.

og udseende er ikke et argument smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 320i vs. BMW 323ti
  • #1   27. apr 2013 Er det ikke bare at kigge på økonomien og se hvad du har råd til på længere sigt. 323ti er jo nok lidt dyrere at køre rundt i smiley

  • #2   27. apr 2013 Jeg havde helt klart taget 320'eren. Sådan en compact model er da noget af det klammeste at se på! Dette er dog bare mening.

    Derudover tror jeg at compacten er sjovere at kører.. mindre bil med flere heste.
    Tror dog at 320i føltes bedre da du har mere plads. Men det kommer jo meget an på hvad du værdsætter ved en bil.


  • #3   27. apr 2013 323ti - hvis du vil have mest power, Den er ret kvik i forhold til en knap så kvik 320'er

    320'eren hvis du vil have udseende da compact er en øjebæ fra bmw's side.


  • #4   27. apr 2013 Jeg forstår ikke at folk er så utilfredse med compactens ydre smiley
    Jeg synes selv den er super hot!
    Men netop derfor skrev jeg at det ydre ikke var et argument smiley

    Jamen jeg vil netop gerne have noget der kan flytte sig, og der er netop ret stor forskel på de to, hvor 323ti jo klart render med sejeren.

    Når man hører til at folk bruger i at holde dem kørende hver især er forskellen vist ikke voldsom.

    Men det var også mere hvis der sad nogle indgroede BMW fanatikere som lige kunne sige "Aldrig køb en 320 for undervognene er lort" eller "aldrig køb en 323 for motoren er lavet af pap"


  • #5   27. apr 2013 Du skal da i hvert fald ikke vælge en Ti, det er da ca. det grimmeste BMW nogensinde har produceret

  • #6   27. apr 2013 323ti ere, er eller bliver måske kult.. de andre 320ere findes der milliarder af.

    Jeg var mega tilfreds med min gamle 323ti, fed bil, kørte godt. og er sku ikke dyr at eje eller fodre....


  • #7   27. apr 2013 Om den er grim er sagen uvedkommende.
    Jeg har en compact, og ja, det er ikke BMW's kønneste men den kører godt. Vi har haft den i 15 mdr. og der har ikke været noget. Den har fået nye bremser, men de skal jo skiftes en gang imellem.
    Køb den med mindst rust. Compacten har bedre plads end man skulle tro.


  • #8   27. apr 2013 De senere modeller af compact klarer sig ret godt mod rust.! smiley bare hold den ren, så holder den i mange mange år. og samme med kværnen smiley

  • #9   27. apr 2013 Tusinde tak for svarene.
    Jeg må indrømme at jeg også selv helder klart mest til Compacten... Og jeg synes satme den er fed! smiley


  • #10   27. apr 2013 hvad er dit budget?

Kommentér på:
BMW 320i vs. BMW 323ti

Annonce