{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

GT2860 montering {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Min nye GT2860 turbo som skal smides på seaten, skal jo selvfølgelig have olie og vand til og fra.

De rør som er der nu, passer nok ikke på den nye turbo fra en K03

Hvad skal jeg sige til det firma som skal lave dem, mål og fittings m.m. Nogen som lige ved det, så jeg bare kan fyrre en bestilling af uden at skulle måle osv.


Udstødningen skal jo ikke bare hænge i turboen, den skal have noget støtte beslag m.m.

Er der en som lige præcis ved hvor det bedste og sundeste er at lave et beslag som holder udstødningen/forør så turboen/manifold ikke skal holde den mere end højst nødvendig.

På en K03 sidder der et turbo støttebeslag på turbo og ned på motorblokken, skal der også det på den nye Gtér ?eller er det helt fint at den bare er skruet fast på manifold ?

Håber på lidt råd og vejledning fra jer smiley

Mvh. lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GT2860 montering
  • #2   12. jun 2013 Men man kender problemet fra en K03 selvom den er spændt ordenlig fast og støttebeslag sidder på turbo og motorblok, river den så meget i turboen at manifold / turbo bliver utætte.

    Udstødningen må jo sådan set ikke bare hænge i det fri og kun være spændt fast til turboen ?


  • #4   12. jun 2013 Jo det er også det jeg vil - Men hvor er det bedste sted på forrøret at lave beslaget, så det forsat ikke er turboen som bær.


Kommentér på:
GT2860 montering

Annonce