{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Katalysator Polo 6n2 {{forumTopicSubject}}


Hej gutter.

Står og skal udskifte en katalysator på en polo 6n2
1.4i 16 v
Årg : 2001
Motor : Aua

Den bil har åbenbart 2 katalysator typer. smiley

Men har fundet denne side, hvor det er den øverst på siden jeg skal bruge.
http://www.bildeleshop.dk/vw/polo-6n2/14064/10147/katalysator

Kender nogen af jer til denne katalysator ?? Især det med kvalitet ??

Hilsen Mikael



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katalysator Polo 6n2
  • #1   29. jul 2013 Tror roligt at du kan købe den. købte i sin tid en kat ved hansen som var bilbestemt til min astra til nogenlunde samme pris og den funger stadig smiley

  • #2   29. jul 2013 Jeg skal ikke kunne sige hvilken der passer.... men mon ikke begge gør...?

    Men som Pummel skriver. så ville jeg nu hellere tage forbi T Hansen eller refako og købe en som i linket.....

    Har selv lige skiftet for en bekendt. og han er også godt tilfreds, ligesom alle de andre der har fået monteret en kat derfra...

    Grunden til at de fleste katér går er ofte fordi der er en utæthed foran en kat. eller at lambda ikke regulerer korrekt...

    http://www.thansen.dk/product.asp?c=9350015407&n=-2027208451&pn=-2027207730


  • #3   29. jul 2013 Har også selv gennem tiderne skifte et par katte . Med en fra T Hansen.
    Eneste problem, jeg har oplevet er. Rørtilgangene ikke er så holdbare som selve katten. Men der svejser man bare et stykke i. smiley

    Med hensyn til poloen, så er katten noget specielt. så det er den øverst i linket jeg skal bruge.
    Den anden har 1. lamda i forrøret, men ingen i selve katten.
    Den jeg skal bruge. Har 1. lamda i selve manifolden og 2. lamda i selve katten.

    Hvor hulen man så har valgt at lave det sådan, der er 2 typer til den bil .

    Mikael


  • #4   29. jul 2013 Det er lidt ligegyldigt om den sider lige i katten eller lige efter katten...

    Den jeg skiftede for nylig var den nederste i dit link,. og der sad lambdaen lige efter katten og ikke i katten... det var en 2002 model...


  • #5   29. jul 2013 Buggy .
    Ved godt det er ligegyldig , men problemet er i forrøret.
    Der får jeg ski et Hul i overskud smiley Om man så kan få en blædprop eller sådan noget, til det ekstra hul. Det aner jeg så ikke .
    Og så er den øverst jo faktisk billigere smiley


  • #6   29. jul 2013 Jo sku man kan købe sådan en gevind prop til at skruge i så det burde ik være noget problem smiley
    Nu er jeg lidt doven anlagt og gad ik svejse så jeg købte sådan en her lige til at smide på smiley Ved godt mange sige Hansen ik køb noget der. Men nogen af deres ting funger sku fint nok

    http://www.thansen.dk/product.asp?c=9350155190&n=693254888&pn=467466267


  • #7   29. jul 2013 Tja det er også min erfaring. Nogen dele fra T.Hansen er udemærket, mens andre er noget møj. smiley
    Men den slags erfaringer gør man sig jo hen ad vejen :). Hvad der er ok, og hvad der ikke er.
    Dovenskab jooo kender det godt smiley Kan også finde på, at hoppe over hvor gærdet er lavest smiley


  • #8   29. jul 2013 Ja nemlig man ved så småt hvad man skal købe der og ik smiley

    Ja jeg gade ik svejse og tilpasse når det gælder udstødning så da var jeg sku doven smiley


Kommentér på:
Katalysator Polo 6n2

Annonce