{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

VIBORG!! {{forumTopicSubject}}

Hej, drenge + piger.

Jeg har gået og overvejet at Starte noget træf op i viborg igen,
har aldrig prøvet det før.men hvorfor ikke. Men jeg kan ikke gøre det alene så hvis nogen. havde tænkt samme tanke. synes jeg vi måske skulle finde ud af noget. da det er træls altid og skal køre til andre byer. smid en pb hvis det kunne have interesse.
Dumme kommentare frabedes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIBORG!!
  • #1   14. sep 2014 den nemmeste måde er nok som du gør at prøve og få folk til at mødes smiley en god ide er så at undgå og køre ræs på den måde viser du/i politiet at i kan finde ud af mødes med en masse specielle og tunede biler uden og bryde lov og orden, og politiet vil så vise jer respekt ved at sige ok vi lader jer holde træffet en gang om måneden smiley og sørg for at rydde op efter jer selv, det gælder dog ligesåmeget at folk der f.eks kommer med øl,drikke,mad, osv osv samler lortet op efter sig selv og tager det med når de smutter. vil gerne støttet og hjælpe har desværre bare ikke tiden. men held lykke og håber det lykkedes for jer/dig! smiley

  • #2   14. sep 2014 men det tager tid og opbygge den rigtige kontakt til politiet! de blir nok også svær to gåf folk til at fatte de skal samle lortet op efter sig selv smiley

  • #3   14. sep 2014 Der skal slet ikke indgå ræs i Træffet. Det lader vi SIlkeborg og hedensted om. jeg tænker på at starte op som før i tiden. måske samme sted. mangler bare interesserede. og ja samle folk. jeg har ikke boet i jylland i særlig lang tid så kender ikke nogen.

  • #5   14. sep 2014 Som Christian sagde

Kommentér på:
VIBORG!!

Annonce