{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

benjamin k
benjamin k
Tilmeldt:
8. apr 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Striben KBH,,,,, HVOR??? {{forumTopicSubject}}

Nu er vejret begyndt at vise sig fra den mere positive side, så der må da ske noget igen,,,

Syns bare det blev lidt rodet sidste efterår,,,, så nu prøver jeg at forespørge på hvor der sker noget henne i kbh???

Så kom frisk, smid en PM, hvis nogen skulle vide hvor der er gang i den... :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben KBH,,,,, HVOR???
  • #1   28. apr 2010 google er din ven.... www.s-sj.dk

  • #3   28. apr 2010 Overvej at brugeren han skriver fra, er oprettet i 2007 og endnu ikke har noget billede, nogle biler eller nogen venner! Ikke engang noget tilsalg.. Så tror ikke man skal skrive hvor det er , til ham !

  • #4   28. apr 2010 alle kender da benjamin K? smiley

  • #7   28. apr 2010 Fuldkommen som en flok køer der samles i flok..
    Få os li til at lyde lidt mere som dyr ikke..


  • #9   28. apr 2010 haha Loco måske du skulle snakke for dig selv - Det er iorden at den eneste fordel mellem dig og et dyr er din hjerne.. Men tal li for dig selv ikk?
    Og ja vi er en levende organisme ligesom alt andet levende omkring os - men derfor er det jo ikke ligefrem tilfældet, at vi alle skal opfører os og åbenbart også ligne dyr ifølge dig..
    Syns bare ikk jeg vil sammenlignes med en ko, hvis det er iorden med dig smiley
    Fint med mig hvis du ikke har noget problem med det..


  • #11   28. apr 2010 Loco det er okay du vil være et dyr.. Jeg forstår.. smiley Vi har alle vores "dille",... Men hvilket dyr foretrækker du egentlig? smiley
    En vandrende pind måske? smiley


  • #13   28. apr 2010 Lækkert sprogbrug vores alle sammens Hjælpeadmin holder sig...

  • #14   28. apr 2010 Lasse: Suk mand. I hvilken verden er det okay, som "tilsynsførende", at være over de selv samme regler, der er til brugerne?

  • #16   28. apr 2010 Lasse: Med fare for at overtræde de samme retningslinier, så bli'r jeg nødt til at sige, at du tilsyneladende ikke er gammel nok til at diskutere på et tilfredsstillende niveau, da du tydeligvis ikke læser hvad der bli'r skrevet (og er blevet skrevet".

    Bemærk i øvrigt i tillæg, at Anna er den eneste, der har brugt smileys i "deres" korrespondance.

    At jeg så er delvist enig med Loco, er så hvad det er.


  • #19   28. apr 2010 jeg sys at i skal hop ind på www.s-sj.dk

  • #20   30. apr 2010 GRINER bare lige lidt her for mig selv hahahahahahahha

  • benjamin k
    benjamin k Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #21   30. apr 2010 SLAAAAAP AF en tråd der kom ud af et simpelt spørgsmål... LOL

    Jabbe: Jeg har kommet på striben i 15 år, og kender nok alle de steder der er blevet kørt, men det har sgu været lidt sløjt de sidste par år syns jeg, til dels fordi gestapo lukker festen hver fredag/lørdag kl 22.05 dut, og til dels fordi det ikke har lykkedes at overbevise folk om at der er MASSER af steder man kan køre som ikke er blevet brugt før, og som gestapo ikke kender til, og hvis tingene er som de har været i laaaaang tid, så ved gestapo alt om hvor der køres og hvornår, jeg har min profil for at følge med i hvor der sker noget spændende, og ikke for at vise mig selv og min bil frem.. Så hvis du vil begrænset, eller styre hvem og hvor mange der velkomne på striben, så held og lykke med det... ;o)

    Patrick: Jaaaaa sgu da, ALLE kender Benjamin... :o))

    Morten: Er i forvejen bruger s-sj.sk, syns bare ikke der sker det vilde de gange jeg har været med dem ude, og de virker desværre mere interesseret i at "stresse" politiet, og se lidt smarte ud i deres veste, end de er i at finde nogle nye steder at køre, så der kan komme gang i den, politiet ved jo oss udmærket hvor s-sj´erne kører, so, whats the point??No offence S-SJ.dk... Jeg syns ellers det lød godt at nogen gad tage initiativ,,,,,,, til at starte med... :o))


  • benjamin k
    benjamin k Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #22   30. apr 2010 Og Miss chevy: Det kan jeg godt forstå.. :o)

  • #23   30. apr 2010 benjamin K. det lidt til at du prøver des ssj og de prøver bare at gør der som alle vil har og der er race smiley

  • benjamin k
    benjamin k Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #24   30. apr 2010 Morten: Jeg er bestemt ikke ude på at disse nogen som helst, jeg siger bare min ærlige mening, jeg syns sgu seriøst at det var fedt at høre, at nogen tog initiativ til at arrangerer noget seriøst, men jeg syns bare ikke det nytter noget når de kører nøjagtig de samme steder hen som der altid er blevet kørt,,, så ved gestapo jo lige hvor de skal køre hen for at lukke festen.. :o(

    Men jeg tagerstadfig hatten af for at nogen prøver at tage initiativ.,.. :o)


  • #25   30. apr 2010 benjamin K.så er jeg meger rolige

  • Tobias R
    Tobias R Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #26   30. apr 2010 Hej hvor køres der i dag og hva tidspunkt svar venligst pm

  • #27   30. apr 2010 hej igen et spørgsmål om hvor der køres bare smid PM

Kommentér på:
Striben KBH,,,,, HVOR???

Annonce