{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG træf
  • #1   29. jun 2010 Er der stadig gang i det VAG træf?

  • #3   29. jun 2010 hvad sker der i Næstved idag

  • #5   29. jun 2010 hvad er vag træf

  • #6   29. jun 2010 magnus X en flok bilmærker der er ejet af et selvskab der heder noget hvor forkortelsen er VAG :)...

    VW
    AUDI
    SEAT
    SKODA


  • #7   29. jun 2010 Folk snakker da som de har forstand.

    VAG står for Volkswagen Aktiengesellschaft


  • #8   29. jun 2010 sker der noget til ders træf

  • #9   29. jun 2010 Mikkel K

    er vi ikke enige om jeg så har ret i det jeg skriver???


  • #10   29. jun 2010 Brugeren 'Allerød Bilhus - Chefens datter' havde skrevet det stod for Volkswagen Audi Group. Kiggede man samtidig på profilen, så havde vedkommende bl.a. skrevet noget lignende ' VAG smiley ' på sin profil. Denne bruger er åbenbart blevet så flov over sin uvidenhed, at beskeden før mig er blevet slettet.

  • #11   30. jun 2010 Mikkel: VW Hed engang det du påstår VAG står for.
    men i 70´erne hvor VW opkøbte flere små bilmærker (Audi heriblandt) ændrede de navnet til Volkswagen Audi Group også kendt som VAG-koncernen.

    du kan læse mere her: http://da.wikipedia.org/wiki/Volkswagen

    Så inden du begynder og disse andre over din egen uvidenhed så må du hellere lige tjekke op på historien og de rette informationer


  • #12   30. jun 2010 Og vupti så røg fokus fra det manden spurgte om til at starte med.. Elsker BG smiley

  • #13   30. jun 2010 GIRAFFEN:

    Først og fremmest: At bruge den danske wikipedia side som kilde er altid no go - den er upålidelig og ikke opdateret.

    Virksomheden hedder stadig Volkswagen AG (Aktiengesellschaft). At den så populært kaldes noget andet er en helt anden sag. Virksomheden bliver også kaldt Volkswagen Group, men det har intet med VAG forkortelsen at gøre. VAG står stadig for Volkswagen Aktiengesellschaft som det altid har gjort, det er ikke blevet ændret. Som sagt er Volkswagen Audi Group en populært kaldenavn, men en forkert opfattelse af hvad VAG står for.

    ChrK .:
    Jeg kommer ikke. Bare lige for at holde topic smiley


  • #14   30. jun 2010 Mikkel: Volkswagen AG er Moderselskabet og står for netop som du siger: Volkswagen Aktiengesellschaft.

    VAG står for Volkswagen-Audi-Group hvilket også er bekræftet fra Audi, VW og Skoda!

    VAG blev dannet da de opkøbte flere små virksomheder i 70´erne og i forbindelse med fusion med NSU og AUDI blev det kaldt VAG.

    Volkswagen AG er også børsnoteret, og hvis det var at VAG stod for det du påstår så skulle VAG være børsnoteret og ikke Volkswagen AG.

    og da VW ikke har flere noterede selskaber på børsen så er VAG og Volkswagen AG IKKE det samme.

    Dette er ikke kun fra den danske Wiki, men også fra selve Audi og VW koncernen.

    on topic nej jeg kommer heller ikke


  • #16   30. jun 2010 så prøver jeg lige igen. er der nogen der kommer ud til første torsdag i måneden træf ude ved ikea vangede?

Kommentér på:
VAG træf

Annonce