{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig chip fra ebay funktion?
  • #1   30. aug 2013 Så lad da vær! Hvis du er uheldig har du færre hk end før montage smiley

  • #2   30. aug 2013 Ja det jeg klar over men hvordan skulle sådan kunne give flere heste?

  • #3   30. aug 2013 Ser ud som noget fusk

  • #4   31. aug 2013 på en motor som din har du 2 muligheder for flere hk ved chiptuning -> optimere blanding og tænding. så enten feder den lidt op eller trækker tændingen lidt tilbage. men feder den afr for meget, eller trækker tændingen for meget bagud så får du stik modsatte effekt -> færre hk. men linket er fusk - generelt ALT på ebay vedr chiptuning er fusk. hold dig fra dem. din bil SKAL på rullefelt for at optimeres. på en motor som din er det umuligt at mærke de 4 hk du måske får ved bare at prøve den på landevejen.
    er du gået i stå med dit eget projekt?


  • #5   31. aug 2013 Maps p

    Ja er klar over det er fusk men bliver altid nysgerrig smiley
    Nej jeg er ikke gået i stå, er ved at få læst dataerne ud på org. chippen og så de modificerede chips, regnede med at sende dig dataerne når jeg får det hjem igen hvis du gider kigge det efter!?


  • #6   31. aug 2013 Original dataerne har jeg allerede. Men har ingen map pack eller lign overhovedet til nogen styrboks der bare minder om din. Og ingen jeg kendskab heller.. Du kan evt købe en tunet fil online. Ikke for at lægge den i, men for at kunne definere og finde de maps der nu er relevante og derefter selv lave en fornuftig. Men husk du SKAL ha udstyr til at logge dit afr, og tænding banken eller er du lige vidt

  • #7   31. aug 2013 Hvor kan man købe de filer henne?
    Jeg har det nye vag-com VCDS det burde kunne fortælle om der er tændingsbanken osv.


Kommentér på:
billig chip fra ebay funktion?

Annonce