{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Honda Civic 1.5 V-tech manifold/kat {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en fin civic fra 97 .. Det dér Kat sidder jo lige op og ned af manifolden, og når nu jeg gerne vil sætte en banan-m på, hvad er så det smarteste ??? .. Ja at pille katten af, men det er ikke sikkert at lov-folket syntes det er fedt smiley ..

Hvad har i gjort, lagt den ind under ? .. kikkede på nettet, og syntes at flere af de B-M je fandt hverken havde udtag til lamda sonden eller noget, men det er måske bare mig der er blind !

2. Sådan en 1.5´er .. Hvis jeg letter svinghjulet, kan den trække det eller bliver den HELT TAM i bunden ?? ..

3. Nu har jeg hørt SÅ meget om de dér V-tech, at de BARE skulle være noget af det bedste at tune og bla bla .. nårh ! .. hvad modeller er det ? .. hvis jeg skal finde en bedre motor end 1.5, hvad er det så for een ? .. er det til af finde for alm. penge ??

og til sidst.. Er det nogen som kender gode steder at købe tuningsdele, til lave priser ? .. Jeg kan se at i US er priserne SUPER lave, med al det pis med indførselsmoms osv, er SÅ nederen .. hvad har vi F.eks. I EU ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic 1.5 V-tech manifold/kat
  • #1   18. okt 2013 http://shop.12tune.com/
    De har lidt forskelligt honda tundele. smiley


  • #2   18. okt 2013 du kan skifte til en anden udstødningsmanifold fra en anden D-serie, så mister du katten, men den sætter du bare under bilen, ligesom en 1,6 ESi..

    2. Det kan du godt

    3. Der er ikke noget der hedder V-TECH (VTECH er legetøj) VTEC er HONDA.. du skal have fat i en B-serie motor, eller en ESi den passer lige i, men det er kun en SOHC og ikke DOHC som de andre B motorer...

    www.akr-performance.com i Holland

    Larkspeed.com i England

    Importparts.com i USA


  • #3   19. okt 2013 takker smiley .. fine fine sider smiley

    1. jeg går ud i værkstedet nu og ser hvad jeg kan "møve" ind under bilen .. smiley ..

    2. Fra MC´erne kender jeg jo fint hvad Honda har lavet, og der kan kan jo næsten ikke få noget meget bedre, når vi snakker motorkvalitet, så inde i mit lille simple hoved har jeg så besluttet mig at finde ud af om det er det samme med deres bil- motore ..

    nu har jeg også bare "fået " den hér bil til ingen penge, ( den er FANDME også kedelig og grim), men ellers i fin fin stand, så nu er der så råd til at forbedre mekanikken lidt .. Nogle ting er fedt lavet syntes jeg, men SÅ andre steder, må de sgu da ha´røget hash på den fabrik. Fuck et lorte-rat, skod plast i kabinen, mystiske ting som plast over forlygterne, som bliver mat, så bilen ikke kan lyse !! .. det var så ikke dér Honda brugte pengene, så jeg håber at jeg bliver positivt overrasket mht, motor og undervogn ..

    3. hvad med gearkassen ? .. skal jeg ha´den med fra en b-motor, eller er der nogle GK modeller som jeg skal kikke efter ?

    4. den b-motor sidder vel så også i andre Honda´er end en civic, så jeg har et større område at kikke efter, hvis jeg skal finde en donor bil


  • #4   19. okt 2013 Honda er verdens største motor producen, jeg har også en Honda MC, og deres ekspertise er ingen undtagelse når det gælder biler.

    Den motor du har var også banebrydende i sin tid. En 114 hk benzin motor som går op til 20km/l i en 1100 tung bil. Men det er IKKE en hurtig bil og dens vtec er ikke "rigtig" vtec, men øko vtec.

    Hvad angår kabinen så var japanerne ikke særlig spændende i 90erne. Men en VTi har en meget federe kabine, den er sort overalt ifht den kedelige grå i en ek3, b motoren sider i mange modeller men den er mest udbredt i civic. Det er INTET problem at skaffe hverken tunings eller reservedele. Og ja du skal også bruge en b serie gearkasse. Nogle af dem er med spær


Kommentér på:
Honda Civic 1.5 V-tech manifold/kat

Annonce