{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Casper N
Casper N
Tilmeldt:
6. jun 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 84

Brug af swift 1.5 til klubrally, tips til opgradering / tuning {{forumTopicSubject}}

Hey folks!

Da swiften er kommet lidt i overskud i forhold til biler, har konen og jeg besluttet at den skal prøve at bruges til en sæson klub-rally.

Jeg er godt igang med at lette den for vægt, og har afstivet karossen med tårnstivere i top og bund, både for og bag. Ydermere er den sænket 30 mm.

Jeg har før kørt med k&n 57i kit, supersprint mellemrør og remus bagpotte, og der blev den rullet til 116 hk. Det er 1.5 fra 2005

I mellemtiden har jeg dog måtte skifte tilbage til standard udstødning grundet udlån af bilen og solgte så den anden udstødning, så nu vil jeg jo gerne have en ny, men hvad er bedst i rustfrit ? Jeg har kigget en del på de 2 firmaer, dastecnology.com og rsrs.jp/en, men er der nogen der handlet med 1 af disse 2 firmaer ? Kan se at das har mange af de samme ting som rsrs.jp/en.

Og er der nogen der vil foretrække en rustfri udstødning frem for en anden, når det kun handler om performance ?

Er der ydermere nogen der har prøvet at skifte de bagerste bremser til skive-bremser, evt. med det kit fra das technology ? og ellers har nogen gode forslag til opgradering af forreste bremser, med bedre klodser / skiver ? det handler jo meget om vægt / vejgreb / bremser i klub-rally, har kørt i 106 1,3 rallye før og den vejer jo ca 157 gram med det hele smiley

håber nogen kan byde ind med erfaringer med handel fra de 2 firmaer eller egen erfaring.

Mvh
Casper Nyland


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug af swift 1.5 til klubrally, tips til opgradering / tuning
Kommentér på:
Brug af swift 1.5 til klubrally, tips til opgradering / tuning

Annonce