{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kompressor til en suzuki swift
  • #1   15. jan 2014 Køb en anden bil hvis du vil have flere heste. Det kan ikke betale sig at eftermontere en kompressor på sådan en lille motor. Og tvivler også på det er lovligt. Medmindre du er tilfreds med +10hk smiley

    Mvh. Jimmy


  • #2   15. jan 2014 http://www.rsrs.jp/en/

    Første hit på google, og ja det kan godt gøres lovligt i teorien, men i praksis koster det knaster.


  • #3   15. jan 2014 Hvad er det dog for noget vås jimmy. en kompressor på sådan en giver mindst 25 hk med lavt sat tryk. Min kammerat gjorde det for en del år siden dog på 1.5'eren og den fik 45 hk ud af det uden det tog livet at motoren.
    Dog vil jeg sige det er en dum ide, da gearkasserne har svagheder nok på dem i forvejen, så lad hellere være. Ellers køb en med større motor istedet.
    De kan ikke tåle ekstra kræfter. Ellers skal du finde en 1.6 sport istedet,


  • #4   15. jan 2014 Uha +45 heste smiley Og hvad kostede det ikke lige at bygge så? Og hvad havde den i alt? Det kan aldrig svare sig at tune så lille en motor smiley

  • #5   15. jan 2014 Du kan købe et sæt der passer til den
    Det koster27000 kr


  • #6   15. jan 2014 Det er også "kun" 600 pr hk smiley Det er sku billigt!! Køb køb køb smiley

  • Casper N
    Casper N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 84
    #7   15. jan 2014 Hej, det er ikke lovligt men du kan købe komplette kit her : rsrs.jp/en

    De har også mange andre lækre sager smiley har købt derfra før


  • #8   15. jan 2014 Bronx jeg er sådan set ligeglad med hvor imponeret du er eller ej. Jeg siger bare at det sagtens kan lade sig gøre, min kammerat kørte kun 0.3 bar og det gav 45 hk på en 1.5'er. Og det kostede ham omkring 15000 at lave, så synes da det er rimeligt.
    Han kan så også lave det hele selv bortset fra mappingen


  • #9   15. jan 2014 Det er jo lige gyldigt når bilen bliver ulovlig smiley Og tvivler også på at du kan mærke ret meget forskel. Det vil stadigvæk være en sløv bil.

  • #10   15. jan 2014 Man kan gøre næsten alt lovligt, dog vil det koste en halv arm, måske endda lidt af din lever også smiley

    180 hk i sådan en går da sådan set rimelig tjep.
    Dog ville jeg aldrig selv gøre det. Der findes MANGE andre biler der både er federe, hurtigere og billigere


  • #11   15. jan 2014 man kan nu nok mærke trykladning på 0.3 bar

    man kunne mærke tydeligt forskel på min kammerats opel kadett 2.0 gsi,
    da dne fik turbo på, den kørte 0.3 bar til og starte med,
    og vi kunne også mærke en forskel, da vi skruede den op til0.5 bar.

    + ved 0.5 bar, gik toppakning hurtig,
    og vi nåede og skifte motor 4-5 gange på 6 måneder,

    men nok også fordi han kørte som et svin


Kommentér på:
En kompressor til en suzuki swift

Annonce