{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW folket
  • #1   1. feb 2014 Det kommer an på om den er med fjernbetjent centrallås fra fabrikken eller ej. For ellers er det kun komfortboksen der skal skiftes og en ny nøgle og fjernbtjening og lidt leg med ledningsnet, og lidt kodning og så får du original fjernbetjening til den. Har lige lavet det på min Golf og det kostede 3500

  • #2   1. feb 2014 Du kan købe et hav af forskellige muligheder til at få fjernbetjent lås.. Hvis du vil ha klap nøgle som nyere biler, koster det komplet kit 350 kroner på ebay og så skal det selvfølgelig loddes på boksen

  • #3   1. feb 2014 Det skiller ved årgang 2000..før er det fast nøgle, 2000 og frem er klapnøgler

  • #4   1. feb 2014 Jeg gider ikke have et billigt Kina sæt

  • #5   1. feb 2014 Fungere fuldstændig som alt andet du kan købe, og nøglens kvalitet er det samme, men du må da gerne gi 3500 for et sæt i danmark smiley

  • #6   1. feb 2014 ostehapsen, det er ikke et eller andet billigt sæt. Det jeg nu købte var originale nøgler og komfortmodul.

  • #7   1. feb 2014 Derfor er kvalitet på nøglen, fra f.eks ebay stadig lige så fin som orginal. det er et stykke plastik med en knap på, ikke det store magi i den, andet end den koster mere med et VW logo på

  • #8   1. feb 2014 Ostehapsen
    Vil nu sige at der er en stor forskel på de nøgler , jeg købte først et af de billigere sæt ,og kvaliteten på nøglen er slet ikke det samme ,er meget mere "løs" i det
    så købte efterfølgene et originalt wv "hus" til 100 kr og tilpassede printet fra det billige til wv nøglen så det var original nøgle men med elektroniken fra den billige

    Der er meget stor forskel når man slår nøglen ud fra det billige hus og så det originale og hvor meget slør der er i det


  • #9   1. feb 2014 Ja jeg har også efterhånden prøvet både de uoriginale klapnøglesæt man selv klipper ind i ledningsnettet, og dem var jeg ikke tilfreds med, da efter et par uger, begyndte klingerne på nøglerne at hænge, så de var løse og åbnede sig selv i lommen.
    Også derfor jeg hellere ville have de originale nøgler og dele, da jeg ikke skulle klippe i ledningsnettet overhovedet, hvilket jeg synes er den optimale løsning.


Kommentér på:
VW folket

Annonce