{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektronisk tænding til Corolla???
  • #1   1. mar 2014 Hvad er det du mene du kører med ?


  • #2   1. mar 2014 Jeg kører vel med gammeldaws platiner på sådan en oldgammel karburator motor. Ville gerne have en elektronisk tænding monteret istedet...

  • #3   1. mar 2014 Nej det gør den ikke. Den har rotor til fordeling ja, men ingen platiner.

  • #4   2. mar 2014 Ups.... Ja det kan jeg egentlig godt se nu. Tak... Men den spytter en del hvis jeg accelererer med under halv gas... Har købt bilen af en gammel dame. Den har gået 160.000 ialt siden 89 men har kun gået 20.000 km fra år 2000 til nu, så den er sikkert godt sodet til. Har skiftet luft og benzin filter. Er der ellers noget jeg kan gøre for måske at undgå motor spytteriet? og måske gøre noget for at undgå at den er svær at starte, specielt når motoren er varm. På forhånd tak...

  • #5   2. mar 2014 Hvis den er med karburator som du siger så få den evt renset? smiley

    Og noget indsugnings rens vil den nok os ha godt af smiley


  • #6   2. mar 2014 Har jeg også haft i tankerne... Vil også gerne have skiftet tændrør, tændkabler, rotor og rotordæksel. Hvis nu en elektronisk tænding ikke kan købes. Men det er hurtigt 1000kr i dele for noget der måske ikke giver effekt. Men tændrørene skifter jeg dog uanset. En gang danskvand i índsugningen virker altid om ikke andet...

Kommentér på:
Elektronisk tænding til Corolla???

Annonce