{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn BMW E46 Coup. {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri.

Er på jagt efter gevindundervogn til min bmw pga. jeg nægter og køre med gummiklodser i fjedrene, er der et bestemt produkt som i mener bare spiller max? Og er der evt. nogle gode tyskesider hvor det er billigere end i dk.

Har selv været ved at undersøge lidt hvad der er, og er kommet frem til det her sæt:

http://www.astina.dk/undervogn/bmw-serie-e46-kw-gevindundervogn-variant-p-122318.html?cPath=32_55_1586

Har lagt et buget på omkring 8-10000kr
På forhånd tak

-Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn BMW E46 Coup.
  • #1   25. apr 2015 Købte en bilstein til min e46 for nogle uger siden.. Det har spillet max for mig smiley komfortabel selvom den er helt i kælderen smiley købte den på ebay

  • #2   25. apr 2015 Okay nice, er det hårdhedsjusterbar du har fået på ? Jeg er itvivl om jeg skal bruge det, folk siger at gevindundervogn er så hård at det ikk er nødvendigt og have hårdhedsjusterbar medmindre man vil have 100% kørekomfort

  • #3   25. apr 2015 Generalt vil jeg altid sige, er man nervøs for og i tvivl hvor hård undervognen er? Eller for hvor hård den bliver? Så køb en hårdhedsjusterbar.

    Så længe du køber en undervogn i den prisklasse vil jeg ikke være nervøs, der er jo KÆMPE forskel på en kina-undervogn til 2000 kr. og en high-end undervogn som du overvejer...


  • #4   25. apr 2015 Tak for svar Rene.
    Tror sq det bliver den KW jeg har fundet, tør ikk købe uden hårdhedsjusterbar, er færdig med det pjat med gummiklodser og dæk mod skærmen smiley
    Det er os et ret godt tilbud de køre på astina.
    Synes ikk jeg kan finde noget i samme kvalitet til de penge andre steder.


  • #5   25. apr 2015 Velbekom, nu ejer jeg Astina.dk så mine svar er nok en smule farvet, men vi sælger alle mærker, og KW er i min optik klart det bedste, man køber så meget mere end "bare" en undervogn smiley

    Det er vanvittigt billigt, den er jo en del af deres Spring Sales hvor du sparer næsten 25%... så ja du får jo sådan set hårdhedsjusteringen "gratis" i forhold til normalprisen smiley

    Det fortryder du ikke smiley


  • #6   25. apr 2015 Husk ebay også har spring sale på kw smiley kan jo være det billigere end astina da ting ofte er billigere fra udlandet.. Men har ikk sammenlignet selv da jeg kun overvejede kw ganske kort og valgte bilstein efter lidt læsning på nettet smiley

Kommentér på:
Gevindundervogn BMW E46 Coup.

Annonce