{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt nye billeder:')
  • #2   6. maj 2015 må du da undskylde :') troede folk havde andet og lave end og brokke sig sådan en dejlig onsdag aften.

  • #4   6. maj 2015 tænkte ikke lige over hvordan forum ville se ud, havde noget jeg ville dele med de bilglade mennesker smiley .. så tænkte ikke lige UPS det skulle nok have været en status besked. det er jo BILGALLERI

  • #6   6. maj 2015 Du har virkelig ikke særlig meget situationsfornemmelse...
    Det er sgu da forum, det her. Galleri er ved siden af. De fleste folk er sgu da ligeglade med hvor mange billeder du har taget og om de nye eller gamle.


  • #7   7. maj 2015 situationsfornemmelse aah hold nu.. så lad da være med og tryk hvis det ikke er andet end brok?:)

  • #8   7. maj 2015 men ellers tak fat bastard smiley ..

  • #9   7. maj 2015 Jeg trykker kun for at se HVEM er denne geni, som selv synes, at hans billeder er SÅ fede, at hele BG skulle underrettes om dem...

    Men ring til Bilmagasinet og FDM og spørg, om de ikke skulle lave en stor artikel om det? De er vel bilinteresserede...


  • #10   7. maj 2015 Jeg foretrækker nu en masse billeder af biler, frem for folk der føler de skal håndhæve hvordan de synes reglerne skal være på Bilgalleri!!

    #438HK Biturbo Galant 4x4: gå i seng din sure prut, måske du ser lysere på tilværelsen i morgen...


  • #11   7. maj 2015 Von Z
    At DU foretrækker noget, er nu ikke ensbetydende med, at alle andre foretrækker det samme. Derfor er der regler for forumopførsel. Skrevne og uskrevne.
    Jeg foretrækker f.eks. at folk ikke begynder at oprette et FORUMemne, hver gang de få taget billeder af deres rustne vogne. For jeg ser det som spam/reklame. Men svar venligst på det spørgsmål, Fat Bastard stillede i #1...


  • #12   7. maj 2015 Jeg synes du er unødvendigt flabbet i den måde du skriver til trådstarter på!!
    Jeg ved ikke hvad du vil opnå med det, er også ligeglad..


  • #13   7. maj 2015 Von z endelig en der har en smule fornuft smiley .. biturbo.. sikke et kedeligt liv du har siden du gider hidse dig sådan op smiley hvis du ikke gider spam, tror jeg du er på den forkerte side smiley spøg til side. men helt ærligt, syntes du ikke selv det er lidt, ved ikke lige hvad man ska sige, at du syntes det er en gammel rusten spand. det dit syn. det eneste jeg gjorde var lige og lagde et par billeder op, MEN UHA det var jo forkert lagt op, at så lidt kan gøre så meget:) puha da. håber du får det rigtige ben ud af sovekassen imorgen. fortsat god aften;)

  • #14   7. maj 2015 Von Z

    Jeg skriver hvad jeg tænker... Ved godt, at Fat Bastard prøvede at pakke det lidt ind og lyde politisk korrekt. Men det orker jeg virkelig ikke. Og om det er unødvendigt, ved jeg sgu ikke. Han lød ikke til at fange pointen, da bastard prøvede at snakke ham til fornuft på en pæn måde...


  • #15   7. maj 2015 Jeg er da fint tilfreds med at han skriver det her. Ellers havde jeg ikke lagt mærke til det. Jeg har fulgt lidt med da jeg var millimeter fra at købe den bmw i sin tid, og nu er jeg efterhånden blevet mere forelsket i den. Hvis du en dag vil sælge den, så er du velkommen til at tage kontakt til mig. Det har jeg vidst også nævnt tidligere smiley

  • #16   7. maj 2015 ....... følg fotoalbummet den skulle gerne være færdig om et par uger :') alt er til salg, men den bliver ikke billig så.. men se den når den er færdig.

  • #17   7. maj 2015 Selvfølgelig har alt en pris. Du kan da smide mig en pb med din pris. Så kan vi jo altid se på det når den står færdig. smiley

  • #18   7. maj 2015 Vil i da styre jer.
    Manden gør opmærksom på nye billeder af et projekt, som nogle måske gerne vil se. Når man har lagt nye billeder op, vil man jo gerne have at folk ser dem. Og det bliver ikke til så meget, hvis albummet ligger på side 271.
    Så forstår ikke problemet. ? Det er da trods alt stadig bil relateret, i modsætningen til så meget andet.
    Og ja, forummet ville hurtigt blive fyldt hvis alle gjorde det, men hellere det, end er dødt forum. Samt man måske falder over nogle spændende billeder, biler eller projekter, som man ellers ikke ville have set.

    Så synes sq i skal klappe hesten folkens og lade manden linke til hans album.


  • #19   7. maj 2015 Mads J

    Du tror vel ikke, at han er den eneste i DK, som gerne vil have, at folk ser hans billeder? Tror du, at alle de andre herinde håber inderligt på, at når de lægger billeder ud, at ingen nogensinde klikker på dem?
    Hvad er forskel på ham her og de 100 andre, som lægger billeder ud på BG dagligt? Hvad med de folk, som ligger på side 271 med deres billeder? Skal alle andre også gøre opmærksom på, at de lige har lagt nye billeder ved at oprette forumindlæg med denne vigtig viden? De vil jo også gerne blive set??

    Og hvor er der lige dødt forum? På BG?? Så har du fanme ikke set et dødt forum...


  • #20   7. maj 2015 Tiderne skifter godt nok. Da jeg startede herinde, var der dagligt emner om "nye billeder" er jeg ret sikker på.

    Har aldrig tænkt over, at det kunne være et problem. Dog havde jeg nok valgt at smide den i OT hvis det var mig, og ikke "tuning" smiley


  • #21   7. maj 2015 Sådan har det altid været. Der er altid en eller anden, som synes, at hans billeder er vigtigere at se end alle andres...

  • #23   7. maj 2015 Jeg synes det har relevans, hvis man har en fed bil som folk faktisk er interesseret i at se. Men ellers kan jeg godt se, at forummet ville flyde totalt over med ligegyldige billeder.

    Så vi er nok egentlig enige langt henad vejen.


  • #25   7. maj 2015 Dengang i gamle dage, hvor en kvinderne boede på en måtte i køkkenet og en bøsse var noget man skød med, var der ikke noget der hed statusopdateringer herinde. smiley

  • #27   8. maj 2015 Og det er der bare smiley

  • #28   8. maj 2015 biturbo, du må jo også syntes du er vigtigere end alle andre siden du bliver ved og ved med og tærske langhalm i sådan en lille ting smiley det nu meget sjovt. men ked af jeg har ødelagt nogen folks dage smiley ved og dele lidt bilting.

  • #29   8. maj 2015 Jeg skulle simpelthen være vigtigere end andre, fordi jeg svarer på folks kommentarer? Forstår du selv, hvad du skriver?
    Er jeg så også vigtigere end andre, fordi jeg svarer dig her og nu?

    Lad det nu ligge, inden det bliver for pinligt...


  • #30   8. maj 2015 bare glem det smiley fortsat god dag.

Kommentér på:
lidt nye billeder:')

Annonce