{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 motorskifte
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   24. maj 2015 det er et kæmpe arbejde har selv været med til at lave en golf 2 om fra 1,6 benz til 1,8 benz det var samme tur som den i videoen vi var 2 om det vi started fredag kl 15 var færdig lørdag morgen kl 6

  • #3   24. maj 2015 Men du ved ikke hvad han har brugt osv i videoen der? Fordi jeg havde tænkt at man kunne smide en TDI motor i men jeg havde fået at vide at det ville være et stort arbejde. Men hvis det er bare er sådan okay rimeligt og gå til så er det ligemeget om det er et stort arbejde smiley

  • #4   24. maj 2015 Jamen en 1,9 tdi er ikke så svær at sætte i.
    Gearkasse ophæng skal laves om. Diesel pumpen skal skiftes til en fra en sb motor. Og dyser fra en transporter eller lignende.
    Og så skal der laves noget styring til vnt turboen. Og så resten af små tingene.
    Ellers skal du flytte styringen med over.


  • #5   24. maj 2015 Man kan ikk skifte motor som bruger et andet brændstof

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   24. maj 2015 Adrian

    hvorfor skulle man ikke kunne det selvfølgelig kan man skifte til diesel fra benz og omvendt

    men den skal synes og der skal betales afgift hvis det skal være lovligt men det er jo en anden snak


  • #8   24. maj 2015 Men bilen er jo en diesel nu. Ved ikke om jeg har skrevet noget der kunne misforståes. Men bilen er en golf 2 1,6 td med 60 HK. Men ville gerne have en anden diesel motor som fx en TDI.
    Der er ikke noget skift mellem benzin og diesel smiley


  • #9   25. maj 2015 Vis din 1,6td motor ikke er slidt op ville jeg da bare finde en kkk24turbo og skrue pumpen så får man træk det kørte min med og jeg ku da tage en Passat 1,8t i optrækket

  • #10   25. maj 2015 Jamen det der er i det er at den skal have skiftet tandrem, skiftet en masse pakninger, et turborør og når man prøver og skrue den i pumpen så sætter gassen sig når man gasser op. Så ville smide en anden motor i for og slippe for og bruge en helvedes masse penge på en motor der alligevel har kørt 450.000

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #11   25. maj 2015 nu kunne du jo finde en tilsvarende motor og lave pæn tæt osv og smide den i ville helt klart være det nemmeste

  • #12   25. maj 2015 Det ville være bedre så?

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #13   25. maj 2015 det skulle jeg mene kender en der havde en 2er td som skruede den i pumpen vil lige vende det med ham i morgen

  • #14   29. maj 2015 alex s. Du kan da ikke bruge en sb pumpe på tdi, og få en hurtig bil ud af det. det skal jo være en pumpe der kører i to trin. så den vil bare køre i første trin, og det får man sku ikke særlig meget trækkraft ud af.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #15   29. maj 2015 jeg talte med min kammerat han spændte wast gaten op så den kørte med et ladetryk på 1,8 og justered pumpen op og det virkede rigtig godt den røg ikke mere af det og han kørte 1 år med det inden han solgte bilen

Kommentér på:
Golf 2 motorskifte

Annonce