{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

3" forrør som er lovligt {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Jeg er igang med og købe et forrør til min audi.
Forhandleren fortæller at forrøret er "euro 4 godkendt" men ikke "EG/ECE" hvad end det så er..

Her kommer millionspørgsmålet.. Kan min bil blive synet med sådan et forrør som er euro 4 godkendt, hvis den ikke forurener for meget?
har 3" udstødning resten af vejen som er forholdsvis nyt..
Der sidder en HJS katalysator på forrøret..

Kan det lade sig gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3" forrør som er lovligt
  • #1   29. maj 2015 jeg har en Volvo v70 2,4t med komplet 3" og da jeg var til syn knorret han over at den ikke havde nogle af de rigtige nr på cat og udstødning selv om den over holde co testen. så JO der er nået om de nr skal være rigtige. jeg var bare heldig at han var Volvo mand og selv havde en mage ved smiley

  • #2   29. maj 2015 på min gamle celica supra er det hjemme lavet hele vejen det eneste syns manden sage til det var at det var da en fin udsøning vi havde fåe lavet til den og at de jo nok heller ik var til at finde til den bil ved forhandlerer mere så måske det var der for der ik blev mukket over det hehe


  • #3   29. maj 2015 haha..
    Ja i begge snakker lidt om at man skal kende en synsmand eller være heldig..
    Jeg har godkendelser på resten af udstødning der sidder på lige nu..
    Plus bilen har ikke kørt forfærdeligt meget... så den burde ikke forurene mere end normalt!


  • #4   29. maj 2015 tro ik det bliver nogen problem så når du har på det andet ik sikker han overhovdtet liger mærke til det hehe


Kommentér på:
3" forrør som er lovligt

Annonce