{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corolla e 10 2,0 diesel
  • #1   17. sep 2015 Hvis motoren er den samme hvorfor vil du så skifte bundkar?
    Desuden hvad bil er der tale om?, du skriver bare samme motor som i min, men i dine biler er der da ingen af dem der kører med den samme motor?


  • #2   17. sep 2015 Fordi min Corolla er uden turbo og har købt den på billede til at sætte på den kommer fra en Carina e 2,0 td men de køre begge med motor 2c

  • #3   17. sep 2015 Nu er jeg ikke lige expert på området, men inden du begynder på det helt store projekt, har du tænkt på at din den carina du tager manifolden fra er en 8v, dvs topstykket højst sandsynligt er anderledes.
    Uden at have set begge motorer vil jeg tro du får tilpasningsproblemer, men ja, hvis der er olie retur i bundkaret så er det super, men på mange japanere sidder olieretur på oliehuset.


  • #4   17. sep 2015 Det er jo ikke en 2-liters benziner der er tale om M S, men en 2 liters diesel, og de er næsten identiske.

    Men tjek lige op på kompressionsforhold. Tror måske der sidder andre stempler i turboen.


Kommentér på:
Corolla e 10 2,0 diesel

Annonce