{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

a3 8l benzin pumpe, 300++ hk {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens, har lige i tanker om at sætte det her kit ; http://www.qualitec.dk/golf-4-18t-turbokit på min a3 8l 1,8t samt ; http://www.qualitec.dk/460-ml-dyser de her dyser, men her bliver jeg så i tvivl angående benzin pumpe, og ville forhøre mig om hvad andre har gjort da jeg kan finde nogle unniversale osv,
ku være rart hvis der var en der havde lavet sammen nummer som ville dele lidt information ud<3 :;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  a3 8l benzin pumpe, 300++ hk
  • #1   12. okt 2015 du skal også have anden udstødning hvis du nogensinde derop ad de 300 hk.. der er masser af mulighedder på deres side med pumper også til tank montering men husk på de der billige kit ikke altid holder hvad de lover..og nu er det vel ikke kina turbo`r der er med ideres kit.-...

  • #2   13. okt 2015 300 HK kræver seriøse overvejelser omkring økonomi osv..
    Bilen kan godt bygges til det men regn med 30k + hvis det er nye dele og KVALITETSDELE....
    Visse hjemmesider lover mere end godt er..
    Og har du ikke selv forstand på at skifte delene, samt adgang til en der kan indkøre den ordentligt på rullefelt for dig... Så regn med ekstra guld i kloakken inden du når hestene.
    Snak evt med rh, landberg, fredslunds, jvk ( hvis han stadig Arb), om hvad økonomien i sådan et projekt er...
    Ellers gør som de fleste .., drøm om de 300 HK men vær realistisk og sats på 230-240...
    Derudover så er der masser af andre ting omkring en 300 HK tuning der koster... Bremser, trækaksler, kobling.. Osv osv
    Samt ska det godkendes så bliver projektet endnu dyrere


  • #3   15. okt 2015 @michael j, har kun hørt godt om det kit der har der,, men jeg ved self godt der skal laves andet udstødning, der bliver også monteret vuss ventil

  • #4   15. okt 2015 chris det er styr på meget af det, og det der ikke er styr på kommer, men mit spørgsmål er som jeg er tvivl om er angående benzin pumpe,

  • #5   16. okt 2015 Du kan snakke med Anders Amby vistnok kaldet Anders A herinde.. Han er fra qualitec.... Ja det er Kina turboer de har.. Det ses ud fra bla prisen... Men holdbarheden er der diskuteret side op og side med om...nogen er for nogen er imod
    Tror hvis du endelig fik problemer så ville jeg heller have købt en uoriginal turbo igennem qualitec, end at have handlet på
    EBay... Skriv og spørg ham.. Kender intet til firmaet selv.


Kommentér på:
a3 8l benzin pumpe, 300++ hk

Annonce