{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftfilter
  • #1   5. feb 2016 sådan helt ærligt, så vil jeg sige dit orginale filter gør det nok bedre end hvis ikke alle de filtre du kan købe, så i været fald meget tæt på ;P

    - er det for at den skal brumme lidt mere?
    jeg ville tage et k&n insatsfilter, men er det bar for at brumme noget mere, havde jeg sgu bar købt et alm, sportsfilter i foreksempelt biltema/thansen.. smiley

    har selv både kørt hks, japspeed, k&n , green(et eller andet), apiro, simota og dbilas... der er ikke det store forskel, vigtigst af alt er sådan set at det er helt rent/koldt luft det får tilstrømmet, bruger altid ekstra "luft tilførsels slanger" så der trækkes luft ude for fra og direkte til filteret..

    sorry den lange smøre, men lod mig rive med ;P hahah


  • #2   5. feb 2016 Min mekaniker anbefalede også k&n filter, men ja vil også gerne opnå noget hvis man kan det smiley

  • #3   5. feb 2016 er din motor med turbo?

  • #4   5. feb 2016 Ja det er den

  • #5   5. feb 2016 hvad med en chip så?

    du skal jo bar have mere tryk på både benz. samt turbo. smiley

    - eksempel: (ved ikke hvad din 1.4 kan klare men var det mig) filter, udstødning, chip og måske en lille fin front intercooler?

    men et filter giver ikke det store, jeg ville hvis du skal have lidt effekt forøgelse kraftigt overveje en god indkøring, men få ændret de dele du vil have ændret inden så den ikke skal køres ind hele tiden/mere end højst nødvendigt. smiley

    ellers så et filter, en udstødning men det giver altså ikke det store.. smiley


  • #6   5. feb 2016 Tak kan du anbefale et sted hvor de kan finde ud af chippe ordentligt

  • #7   5. feb 2016 rh motorsport, der skal min bimmer op til så snart den nye motor kommer i (engang om 20år vel! haha) og det regner jeg også med min 200sx skal næste gang der kommer liv i den?

    - det skal siges jeg ikke selv har erfaringer med rh motorsport, men der er godt nok mange der anbefaler dem..

    jeg kigger også på stage3 samt turbomotor .

    men der er skræk historier fra dem alle, så det er bar at slå koldt vand i blodet når det er, det skal sgu nok gå, jeg er overbevidst om der for det meste er en forklaring når det går galt for folk og deres motor brænder sammen (jeg tror det er selvforskyldt uden jeg vil træde på nogle) smiley


  • #8   5. feb 2016 Okay tak for info smiley

  • #9   5. feb 2016 så lidt smiley
    - du må meget gerne skrive herinde hvad du gør smiley

    man blir lidt nysgerrig jo hehe smiley


  • #10   5. feb 2016 Hehe det skal jeg nok smiley

  • Martin
    Martin Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 96
    #11   5. feb 2016 bare sørg for du ikke bruger et dårligt filter, jeg plejer altid at bruge MANN filter de er super kvalitets filter, ofte bedre og mere optimeret end originale dele


  • #12   5. feb 2016 Palms Auto ka os chippe den, og de gør et fantastisk stykke arbejde.
    Har lige haft min ibiza fr derude og den kører som en drøm nu.


  • Paw L
    Paw L Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 2
    #13   5. feb 2016 Har en gt sport twin charger som er blevet chippet hos landberg. Har kørt med k&n conefilter det giver lidt mere brummen og lyd fra compressor ved lav rpm og selfølgelig pift lyden men den bliver man hurtig træt af pga den er elektronisk smiley

  • #14   5. feb 2016 Paw L : Hvad siger du der er elektronisk ?

  • #15   5. feb 2016 Okay lyder Nice nok, men ja hvad mener du med den er elektronisk? smiley og kan du sende et link til hvor man kan købe den henne.? smiley

    Jeg har også en gt sport den med kompressor og turbo. smiley


  • Paw L
    Paw L Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 2
    #16   5. feb 2016 Det er blowoff ventil der er elektronisk, og det er motorstyringen der bestemmer hvor meget luft der skal ud smiley købte mit i Aalborg sammen med noget rør, skulle så selv lave hul til den lille slange, ved ikke helt om det er tomgangs føler og så skulle jeg også selv lave holderen som sidder hvor original luftfilter er sat fast smiley men mener du kan købe det ved carlab.dk smiley

  • #17   5. feb 2016 Kevin er det en twincharger udgave af 1.4 TSI du har ?

    160-170 HK standard udgave ?


  • #18   5. feb 2016 Ja det er 140hk's

Kommentér på:
Luftfilter

Annonce