{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning af årgang 98?
  • #1   8. feb 2016 www.Chiptuning.nu

  • #2   8. feb 2016 Det er noget jeg kan klare.
    Nu ved jeg ikke lige hvor du er fra, men har både mulighed for at gøre det på rullefeltet i Roskilde eller Ringkøbing.
    Send mig evt. en mail på brian@kolstup-tuning.dk


  • #3   8. feb 2016 er det ikke blevet ulovligt at lave sådan noget i dk ?

  • #4   8. feb 2016 Så kommer Dennis betjent smiley
    Det må være svært at sidde ned når man har så ondt i røven over hvad andre gør smiley


  • #5   8. feb 2016 Det er ikke blevet ulovligt for nylig at tune biler (og reklamere for det) - det har det været længe smiley
    Det gælder så i øvrigt kun ulovlige tuninger, men det er så også langt størstedelen af dem, der er dét. Godkendelserne er typisk for dyre til, at folk vil betale for dem.

    Jeg har ikke ondt af, at folk tuner deres biler. Det må de selv om. Jeg oplyser bare om de faktiske forhold. Om det forholder sig på samme måde for Dennis, ved jeg intet om - og jeg er også ligeglad smiley


  • #6   8. feb 2016 altså for det første synes jeg det surt folk ikke må optimere deres biler på den måde, men tænker bare at sidde at skrive den kan "jeg" klare her og der , og så en firma mail på , måske det ville skabe noget bøvl. og nu ved jeg jo hvem anders kolstrup er og kolstrup tuning er nok en af de eneste i DK jeg rent faktisk turde stole på med hensyn til tuning , og ville da være ked af hvis han kom i problemer pga en besked på børnestuen BG ..

  • #7   8. feb 2016 Der er desværre nogen herinde der vil få ondt i røven over det, BG er ikke hvad det har været.

  • #8   8. feb 2016 folk kan tune ligeså tosset de vil for min skyld , men bliver nu lidt glad indenvendig når folk på samme tid får opgraderet bremserne også så det hele matcher.. Har sgu selv da jeg var en ung knægt haft biler med sports knaster og weber karburatorer og sports undervogne , men nu om dage siger det mig ikke så meget mere.. men derfor skal andre da have lov at bruge penge på deres biler ..

  • #9   8. feb 2016 Nt auto i Vejle .. Han er guru med de 1.8t

Kommentér på:
Chiptuning af årgang 98?

Annonce