{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

chip på opel insignia {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Nogle af jer der ved med hensyn til ens forsikring om man må tune bilen mere end 20%

Hvis man har fundet ud af at samme model som jeg har 120 hk
er nøjagtig magen til 160 hk modellen ang. bremser undervogn osv. har læst mig frem til at hvis man kan få opel til at lave en skrivelse på at det er nøjagtig det samme må man godt tune den mere end 20%, tænker på syn osv her.

men ved ikke hvad ens forsikring siger til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chip på opel insignia
  • #1   17. feb 2016 Det er bare og ringe og oplyse
    Hvad bilen har.

    også betale der efter.

    men husk er bilen ikke lovlig,
    både synd og skatte mæssig(evt betalt afgift)

    Kan forsikringen springe fra,
    hvis de kan bevise det


  • #2   18. feb 2016 Det er noget lidt andet i praksis.
    Vi tuner masser af biler og jeg tror ikke der er mange af dem der oplyser forsikring, syn, osv at de har tunet bilen.
    Det er nemli ret svært for dem at finde ud af at den er tunet.


  • #4   18. feb 2016 Nemli. 180-190 hk laver de og går ret godt.

  • #6   18. feb 2016 Fredslunds:
    Tænker bare hvis den får 190 hk som den kan få så kan syns manden nok mærke det når han kører den at dne har lidt mere end 120


  • #8   18. feb 2016 Har selv fået det registreret på min police ved GF-Forsikring.

    Det var kun nogle få hundrede kr. dyrere.



  • #9   11. aug 2016 Ja de biler går rigtig godt men den er også tung min som ligger lige over 200 HK kører sku fint men kunne godt bruge 250 i stedet men med hensyn til syn skal du ikke begynde på at få den godkendt jeg har et sidste forsøg og det er at ombygge min eller om reg til en 190 HK biturbo model og så men konstruktive ændringer inden den kan synes lovligt og selvom jeg gør det skal der forelægge så meget dokumation med støj i fart og i stilstand emulsions test og rend mig herfra og til jul de gær alt for man ikke gider godkende sin bil så der bliver købt en original styreboks til min til syn ellers får jeg lavet en styring med to programmer det skal siger min er en 131 HK model og om det er en 120 eller 160 er det kun software der skiller dem ad

  • #10   11. aug 2016 Men 190 HK modellen kører med samme undervogn som min og nok også din reservedelene som bærearme er nøjagtig den samme på en 120 HK og 190 HK samme bremse størrelser osv

Kommentér på:
chip på opel insignia

Annonce