{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

k03s på agu. skifte dyser ? {{forumTopicSubject}}

hej har en a3 1.8t agu med en k03s turbo samt downpipe i 3 tommer og uden kat.

hvor mange heste kan man få uden at skifte dyser. ?

skal jeg evt sætte en 4 bars benzin tryks regulator på istedet eller vil det stresse pumpen?

er der evt nogen der selv har sat k03s på deres agu som vil smide deres specs samt hk

tak.., smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  k03s på agu. skifte dyser ?
  • #1   20. mar 2016 Mit bud vil være ca 200-210hk med 3bar og ca 230hk med 4bar.
    Pumpen vil få lidt mere at lave men der er mange der har kørt med den opsætning.


  • #2   20. mar 2016 lyder fornuftigt. grunden til jeg spørger er at jeg har fået kørt den ind i sommers. men vi fandt senere ud af at den havde en løs turbo der. det var med 4 bar og der lavede den 204 hk. den løse turbo har nok fucket det godt op... spørger nu om regulatoren da den står for en udskiftning da den ikke virker ordentligt. derfor skal jeg enten smide den gamle i eller købe en ny 4 bar smiley og så er planen så at jeg skal op til rh igen

  • #3   20. mar 2016 Okay smiley
    Ja så vil jeg nok købe en ny 4 bar regulator


  • #4   20. mar 2016 Det gør jeg os tror jeg. Har lige skrevet til rh for at høre hvad de fortrækker smiley ved du hvad symptomerne vil være ved at have indkørt en løs turbo ? Døjer med at jeg får en masse turbo stall når jeg slipper gassen. Har snart skiftet alt og tryktestet osv uden held. Det eneste tidspunkt den ikke staller er hvis jeg smider en så slap fjeder i at jeg får mixture adaptation fejlkode. Nogen gange virker det fint men kun hvis jeg har leget en del med gassen. smiley

  • #5   20. mar 2016 Det gør jeg os tror jeg. Har lige skrevet til rh for at høre hvad de fortrækker smiley ved du hvad symptomerne vil være ved at have indkørt en løs turbo ? Døjer med at jeg får en masse turbo stall når jeg slipper gassen. Har snart skiftet alt og tryktestet osv uden held. Det eneste tidspunkt den ikke staller er hvis jeg smider en så slap fjeder i at jeg får mixture adaptation fejlkode. Nogen gange virker det fint men kun hvis jeg har leget en del med gassen. smiley

  • #6   20. mar 2016 Det er nok den bov du kører med der ikke er optimal, ellers så monter en standart bov smiley

  • #7   20. mar 2016 Begge dele er desværre prøvet smiley os det eneste jeg finder på nettet. Men dette er dog ikke mit problem. Har prøvet 2 org og 3 bov udover den bonalume jeg lige har købt som den egentligt kører skide godt med men som desværre driller mest. smiley

Kommentér på:
k03s på agu. skifte dyser ?

Annonce