{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.540 visninger | Oprettet:

Peugeot 207 GT ingen kompression 4 cylinder {{forumTopicSubject}}

For en månede siden fik jeg ødelagt min gearkasse så min bil måtte på værksted og få nye gear jul på... De kunne så ikke få startet min bil efterfølgende og jeg finder så selv ud af hvorfor da de ikke har sat stikket i styreboksen lang nok ned !!! Så efter jeg fik den startet køre min mekaniker og jeg en tur sammen så vi er enige om gear kassen var i orden og den køre fint dog giver vi den ikke fulde gas !! Jeg køre så hjem efterfølgende og jeg syntes ikke den lyder helt sund som den plejer i motoren og den går lidt ujævnt... Da jeg kommer hjem lader jeg den stå i tomgang 15'min da jeg laver lidt anlæg i og så begynder den og lyde helt forkert i tomgang og jeg slukker med det samme bilen.. Ikke nogen metal lyd mod hinanden bare en rigtig ujævn tomgang som om den ikke fik den rigtige mængde benzin / olie og så fik jeg pludselig denne fejl i bilen depulloution system faulty.

Jeg vælger så og få den kørt til mekaniker igen og han siger så min kompression på 4 cylinder er væk og han nu vil prøve og finde ud af hvad der er sket.. Der kommer en med et lille kamera på onsdag som vil kigge i motoren.. For og se om den har taget skade.. Er der nogen som har en ide til hvad der kan være sket ?


Det er en Peugeot 207 gt
Der er lagt andre pejlstænger i hvis det har noget og sige
290hk med en anden styreboks samt anden turbo

Bilen kørte perfekt inden jeg kom med den det var kun gear kassen der skulle laves og nu er motoren i stykker... Jeg kan bare ikke forstå hvordan det kan gå så galt..

For mig og se må der være noget der samlet forkert som gør at motoren går i stykker samme dag jeg får min bil. smiley

Er bare bange for min mekaniker løber fra sit ansvar hvis der er sket noget med motor efter han har lavet gear kassen.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 207 GT ingen kompression 4 cylinder
Kommentér på:
Peugeot 207 GT ingen kompression 4 cylinder

Annonce