{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.376 visninger | Oprettet:

Billig baghjulstrukket bil med mange HK {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Har kigget lidt rundt, men uden held..
Jeg leder efter en bil hvor jeg kunne lære at drifte og bruge tid på det smiley
Tænker selv en e30 uden afgift, som bare er strippet for alt det unødvendige og med en lidt kraftig motor i.. (325i og derop efter?)

Selvfølgelig kan jeg godt selv stå for at strippe bilen, men tror en der allerede er strippet er billigere..

Hvis i kender nogle gode hjemmesider til dette emne må i meget gerne dele dem med mig! smiley eller links til nogle annoncer.

-på forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig baghjulstrukket bil med mange HK
  • #1   25. aug 2016 E36 er billigere og har flere hk end e30...
    Nissan 200sx er heller ikk så dyr igen men hvad har du af budget?


  • #2   25. aug 2016 Volvo 240 og 740 og 940 serierne i turbo udgave er også til at betale sig fra.

  • #3   25. aug 2016 Så lidt som muligt.. Det er ikke noget jeg vil ligge mange penge i og er kun første års lærling smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   25. aug 2016 Du får det ikke billigere end e36..
    Der er volvoerne, men de vejer flere tons.
    E30 finder ikke billigt mere, den tid er gået hvor man kunne få dem for "små" penge
    Jeg gav selv 4000kr for min e25 med 1år syn.. (Sidste år)


  • #5   25. aug 2016 Har i nogle links eller sider til e36? smiley så må det være vejen frem! smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   25. aug 2016 hmmm hvad er mange hk efter din mening du skal nok regne med 50 + for at få noget der kan lave noget
    tænker du drift
    glem det der skal du mindst have 300 hk + bilen skal sættes op til det


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   25. aug 2016 ebay.de

  • #8   25. aug 2016 Der er da ikke så meget igen der skal sættes op så vidt jeg ved smiley nu tænker jeg jo ikke Pro klassen smiley

  • #9   25. aug 2016 Der er IKKE noget der hedder billig motorsports hobby smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   25. aug 2016 Skal du kunne holde linjen, så skal der en del kræfter til, det er jo ikke nok bare at glide rundt smiley
    Men ebay eller autoscout24 kan du finde biler fra omkring 400 euro med 2, motor.
    Ebay kan sagtens leveret et eller andet billigt turbo kit, så den var rullende for små penge smiley


  • #11   25. aug 2016 Hmm må kigge på de sider.. Tak for det alle sammen! Godaften smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #14   25. aug 2016 Køb en Hellcat. Christian siger den er pisse billig smiley

  • #15   25. aug 2016 Michael så beder han da vist om nye trækaksler og gearkasse

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #16   25. aug 2016 Ja hvis du kun har et begraenset budget til bil,saa skal du nok slet ikke begynde at bruge den til drift.
    Jeg har selv en E36 325i som banebil,og indkoebet af bilen var ingenting i forhold til ombygning,loebende vedligeholdelse,betaling for at koere paa diverse baner,transport til og fra baner osv osv.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #18   25. aug 2016 der skal spær i bagtøjet en kraftig motor omkring 300 hk camper justering dæk sikkerheds udstyr det som køren har på alene 10000+ brandsluknings anlæg osv osv osv talte med fantasy tuning omkring drift de køre i pro klassen og noget af det sjoveste for dem var når der kom en med en udkneppet bimmer som dårligt kunne skride i en hundelort i pro klassen leger de med 500+ hk så 300 i de lavere klasser er ikke ved siden af med mindre du vil være dagens griner

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #19   25. aug 2016 vil du have billigt ræs så køb dig en go cart de er sindsyg hurtige og mega sjove at køre i og et rigtig godt sted at lære at køre ræs

  • #25   26. aug 2016 De kører drift på Fyn i næste måned d 17/18 mener jeg..
    Du kan jo evt kigge ud, så kan du få en god snak ang det hele og hvordan det økonomisk hænger sammen..
    Sidste weekend brugte kæresten 3.500kr bare på dæk til Gymkhana Grid Barrel Sprint.. Det gav dog også en flot anden plads..


  • #26   26. aug 2016 150 heste er rigeligt til drift hvis du svejser bagtøjet. Så det med de 300 hk er noget pjat.

    https://www.youtube.com/watch?v=94LfPULKUns

    Men hvis man skal drifte i en bil med få hk så kan man ikke bare trykke på speederen og drifte, man skal bringe bilen ud af balance op til hvert sving.



  • #29   26. aug 2016 Hvor helvede får i Sierra'er smidt i hovedet?
    For et par mdr. siden opgav jeg at finde sådan en igen.

    #20
    Og ja den har trækaksler sådan en, og de kan også godt tåle at blive straffet.


  • #30   26. aug 2016 Du finder ingen god baghjulstrukket bil herhjemme til under 20.000kr mere, det var tider dengang man gjorder!...

    Men Mobile.de, der skal du nok kunne finde en fin bmw E36 til 10.000 U/A.


  • #31   26. aug 2016 Gi' den gas!!!

    Find bilen du mener er rigtig, og glem så alt om alle de hoveder der mener det er dyrt og kun biler med 300+HK som dur. Så kan du selv søge videre derfra med dine egne erfaringer.

    Motorsport er hvad du selv gør det til. Du kan jo bare lade øsen stå i en periode hvis ikke der er mønt nok på kontoen - den er sgu lidt svær hvis man havde en hest smiley
    Så tager du den bare frem når der igen er overskud på kontoen og fyrer den af igen. Det er helt dig selv som styrer budgettet - kommer kun an på om man kan styre sig når man står og piller ved lækre sager til dytten, eller finder guf på nettet smiley

    Hjemme hos os har ræs 3 forskellige budgetter
    1 Det konen kender
    2 Det skattefar kender
    3 Det som det i virkeligheden koster, og som jeg ikke selv vil kende smiley

    Men pas på!!!! Man bliver pisse afhængig - det er sgu nok værre end dope... smiley

    Go' jagt!


  • #32   26. aug 2016 Tak for det smiley smiley

  • #33   26. aug 2016 http://www.bilgalleri.dk/volvo-940-2_3-turbo/id-2125686

    Bumfilibaba 163hk og rig mulighed for at skrue det hele op til omkring 200-220hk uden de store problemer.


Kommentér på:
Billig baghjulstrukket bil med mange HK

Annonce