{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af Bov
  • #1   16. feb 2017 Hvad vil du gerne vide ?
    Den har typisk en siddende i forvejen der recirkulere


  • #2   16. feb 2017 Den skal sidde mellem turbo og indsugning, der er vidst ret delte meninger om hvorvidt det er bedst at ha den tættest på turboen eller tættest på indsugningen, men på en alm gadebil der bare skal larme lidt mere, så er det bare at finde det sted hvor det er nemmest at få plads til den eller hvor den nemmest kan skjules/bedst kan ses/bedst høres, hva man nu lige er til smiley

    Ja der sidder sikkert en recirkulerende bov i forvejen, som enten kan skiftes ud med en åben eller blændes af for at installere en åben bov et andet sted i systemet, kender ikke Opel, men på min gamle Volvo sad den bygget sammen med turboen, her kunne man købe en færdig skåret blændplade med pakning og det hele til meget små penge for at lukke den af. Prøvede først en enkeltstemplet ventil, men den ville meget gerne gå ud når den skulle falde ned til tomgang med den på og kørte først ordenligt da jeg fik en dobbeltstemplet til den istedet.

    Nogen biler brokker sig mere end andre over at få en åben bov på, og kræver måske en bestemt type bov, men du kan jo prøve at google lidt efter andres erfaringer med lige din bil model.. smiley


  • #3   16. feb 2017 Takker mange gange for de gode svar.
    Jeg vil sige jeg har kigget en del på nettet for at finde nogle kommentarer eller tidligere erfaringer, og vil sige jeg kan ikke finde særlig meget må jeg indrømme.
    Så hvad jeg læser mig frem til i svaret er jeg skal prøve en dobbelt stemplet åben bov.


  • #4   16. feb 2017 Du kan os bruge en fra forge som recirkulere også et åbent filter på
    Prøv evt og løft låget på din nuværende og se om den siger noget


Kommentér på:
montering af Bov

Annonce