{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Volvo 740 kobling (b230et {{forumTopicSubject}}

Hej bg ville hører og i viste hvor meget en std kobling til en 740 turbo kan holde til fordi min 740 som laver 278hk og 464nm der syntes jeg den originale kobling er begyndt og fedte lidt ved hård acceleration og har overvejet og sætte en 6 pladet kobling i sammen med std tryk fod er det nok eller ska der en stærker til


Kommentarer på:  Volvo 740 kobling (b230et
  • #1   20. mar 2017 bruger du bilen som hverdags bil ? vis ja så bliver du hurtig træt af en racer kobling da koblingpunktet bliver hårdt så ville jeg heller finde en forstærket trykplade og forstærket alm kobling type det vil blive noget hårde at koble ud men du kan køre normalt i den i kø og by

  • #2   20. mar 2017 den forstærket alm kobling er sådan en her

    profilbillede
  • #3   20. mar 2017 og den du vil have i er den her ikke ?

    profilbillede
  • #4   20. mar 2017 Køb en Sachs forstærket trykfod og en ny org lamel. Så er du kørende. Jeg har en 6 pladet sintermetal i, den er benhård at køre med. Og til daglig kørsel er det træls.

  • #5   20. mar 2017 Enig med de to andre hvis det er en hverdagsbil, så er sintermetal ikke vejen frem.
    Da jeg skulle vælge kobling de første par gange, valgte jeg at købe ved KG Trimning i Sverige, fortalt hvad mit behov var, hvilke svinghjul og gearkasse jeg ville køre med, så fandt de det der passede. Du kan sikkert finde det lidt billigere andre steder men servicen og support har jeg altid været godt tilfreds med, så dem kan jeg godt anbefale.

    Jeg kører også med sintermetal og en 707 trykplade det kan holde til meget stort moment, men det setup gad jeg ikke have i mon hverdagsbil.

    /Steffen


  • #6   20. mar 2017 Det er ikk 100% en hverdags bil jeg bruger den når jeg føler for det og til træf osv.

Kommentér på:
Volvo 740 kobling (b230et

Annonce