{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

VR6 Knastaksler :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Nu hvor jeg er igang med at renovere motor på min 2.8 12v vr6, ville jeg lige hører hvad folk har af råd eller erfaring med andre knaster til sådan en laban.
Tænker bla. på om det bliver et problem med stempler rammer på ventiler osv. og om hvilke mærker man skal gå efter.

Har kigget på nogle knaster, men er i tvivl om hvad man maks smider i sådan en og om folk ville anbefale at få den rullet efterfølgene.
Har haft kigget på nogle 274graders knaster fra Cat cams, men ved ikke om det er for lidt eller for meget i forhold til de std. 248 grader.
Håbede derfor nogle herinde havde noget erfaring med sådanne opgraderinger.


Kommentarer på:  VR6 Knastaksler :)
  • serhat z
    serhat z Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #1   20. apr 2017 Har en topstykke med alt smiley til salg ?

  • #2   20. apr 2017 Mit topstykke fejler heldigvis intet, så sidder over denne gang serhat z smiley

  • #3   20. apr 2017 Jeg tænker hver gang man ændrer på motor (tuning) så er det en god ide at få chippen til at passe med det der er lavet. Så får man mest ud af det.

    Kan du se om knasten giver mest i top omdr. eller i lav omdr. - så kan du se, om der kommer mest ud af det ved bundtrækket eller om den skal have nogen klø - før du vinder noget ved det.


Kommentér på:
VR6 Knastaksler :)

Annonce