{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Kenneth N
Kenneth N
Tilmeldt:
24. maj 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Honda Projekt manglende TUV til ED6/EF9/EE9 {{forumTopicSubject}}

Som 1 milliard andre... er jeg begyndt et projekt med en Honda. Nu har jeg bare set mig ond på regler og lov omkring konstruktive ændringer af motor, styring, bremser, undervogn ect. Jeg har snakket med Auto Consult omkring tingene og de siger de nye regler indenfor de sidste par år gør det nemmere at bygge på effektforøgelsen med optil 100 pct med de nødvendige foranstaltninger monteret, til at klare opgaven. Men hvor finder man TUV på et motor swap på en gammel honda civic ED6/EF9/EE9 (kært barn mange navne) fra 1989. Da modellen kommer med en VTI 160 Hk og Auto Consult siger 100 pct effektforøgelse betyder det jo 320 hk. Dette gav Auto Consult mig ret i Telefonisk, efter nærmere gennemgang i deres system. Hvis jeg skal på vejen med det for jeg helt sikkert en regning på ny afgift hvilket jeg er indforstået med. Men søger hjælpen til at finde denne type papir af TUV fra producenten...Tænker da Civic er hadet og elsket bygget og bukket 1 milliard gange før... må her være nogen som ved noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Projekt manglende TUV til ED6/EF9/EE9
Kommentér på:
Honda Projekt manglende TUV til ED6/EF9/EE9

Annonce