{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

dyser {{forumTopicSubject}}

HEJ..alle,,jeg har en vw t4 2001 88hk, ,,kan nogen fortælle mig hvilke dyser der sidder i, og jeg har købt nogle dsla150p520 dyser og nogle 150p 706 dyser,,,hvilke skal jeg putte i for at få mere power,,der er stor intercooler, no cat, no egr .....og ...findes der en omformer fra 3huls til firehuls turbo afgang?...tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyser
  • #2   4. jan 2022 Håber virkelig du har sat dig grundigt ind i reglerne inden du købte sådan en kassevogn ?

    Inden jeg overhovedet lavede noget som helst ved sådan en bil ville jeg sørge for at få den synet, hvilket den alligevel skal om 3 måneder . Jeg håber du har undersøgt hvad sådan en kasse koster i ejerafgift ? - formentlig mere om året end det du har givet for den .
    Du får den ikke synet med de øjenbryn på forlygterne og der skal sidde 8 lags varevognsdæk på den dag den skal synes - og egentlig også bagefter smiley , og den der intercooler overser hverken en synsmand eller en politibetjent !

    Desuden må den ikke køre uden katalysator i storbyerne - det er fandeme også trist at få en kæmpe bøde for det hvis man alligevel vover sig indenfor og bliver stoppet, og kommer hjem med en bøde på 11.500 kroner !!!

    Nej - det var ikke det du spurgte om, og inden du eller andre overfalder mig så tag dette indlæg som en række gode råd .

    Jeg havde nok købt en der i det mindste måtte køre lovligt inden for miljøzonerne .

    EDIT : Den står som købt brugt for 1 år og 8 måneder siden på tjekbil.dk - så med mindre du har købt den i går - så gælder ovenstående indlæg .


Kommentér på:
dyser

Annonce