{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KN filter
  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 110
    #1   7. jul 2023 Prøv at køre uden filter i en kort strækning og lyt. smiley

  • #2   7. jul 2023 Det vil ingen forskel gøre da der sidder en "lyddæmper" ifbm. luftfiltersystemet. Skal den sige mere skal der åbent luftfilter på og det er ikke lovligt.

  • #3   7. jul 2023 40 mm kopbord igennem bunden af luftfilter- kassen. Wrooooooom smiley

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 110
    #4   7. jul 2023 Hvis du vil gå all in. smiley
    https://www.qualitec.dk/komplet-vag-18t-turbokit-langsliggende
    Bare gøre det så smart, at det er let at pille af hvert andet år. (lige før syn). smiley


  • #5   8. jul 2023 #3 Bare af nysgerrighed..kan det gøre skade at lave huller før filteret, i luftfilter kassen?
    Har haft gjort det på en tidligere bil smiley


  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 110
    #6   9. jul 2023 #5.
    Det får du intet ud af. det er bedre hvis du laver friskluft indtag, så motoren får køligere luft ind. smiley
    Jo koldere indsugnings luften er, jo bedre forbrænding + lidt mere effekt. smiley
    Har monteret en slange fra luftfilterboksen til ud på snuden af bilen (Toyota logo fjernet og lavet hul) Det trick sænkede indsugningstemperaturen med 12 grader. (nu kun 5 grader forskel i omgivende temperatur) De sidste 5 grader kan jeg desværre ikke gøre noget ved pga at indsugningsmanifolden bliver varmt pga strålevarme fra topstykket.


    profilbillede
  • #7   9. jul 2023 #6 Ved godt jeg ikke får noget ud af det, end lidt bedre lyd.
    Var mere om det kunne skade noget?

    Har også tænkt jeg vil sørge for noget koldlufts indtag hvis jeg skulle gøre det igen..
    Tak for det smiley


Kommentér på:
KN filter

Annonce