{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Bruno Hansen BOV {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg har været ved at montere en 2 stemplet Bruno Hansen BOV på min standard Audi A3 1,8T

Den lille slange fra den originale bov blev sat på den lille studs på den nye bov fra bruno hansen, og den store lange fra trykrøret blev sat på den store studs på den nye bov. Det hul der så var i indsugningen blev lukket af.

Jeg vil mene at det er lavet som det skal laves. billeder kan tages hvis det blir nødvendigt..

Men problemet er at den ikke pifter når den får omdrejninger, den nærmest "siver" i tomgang, og siger intet mellem gear skift, eller bare når gassen slippes.

Kan bov'en være i stykker og hvordan kan det eventuelt ses/tjekkes?

(BOV'en er købt brugt)

På forhånd tak
Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruno Hansen BOV
  • #1   25. dec 2007 Pil bov af, Skil svinet ad, Tjek og der er olie og snask i den. Og se om stemplet køre ordenligt. Det ville være dejligt hvis du gad tage et billeder af den smiley for 2 stemplet BH Bov er ikke noget jeg har set før, Og bor trods alt 5 km fra bruno

  • #2   25. dec 2007 hvis BOV'en siver. altså står ldi åben i tomgang så den suger falsk luft. så er fjederen for slap!

  • #3   25. dec 2007 Men der findes Bruno Hansen Dobbel stemplet BOV'er. har selv overvejet at købe en.

  • #4   25. dec 2007 Ja det er muligt, derfor ville jeg osse gerne se billeder, da jeg ikke har set det før.

    Men fjedren har svært ved at blive slap i dem, den er meget hård fra std af.


  • #5   25. dec 2007 Toyo R!

    Det vil jeg prøve at gøre. Hvad billede angår så kan du se den på hans hjemmeside.

    Morten L. Jamen det tror jeg da at den er så for det lyder som om den står åben hele tiden.

    Og tak for de hurtige svar..


  • #6   25. dec 2007 Har han overhovedet andet end dobbeltstemplet? Har kun set dobbelt stemplet, og de 3 store kasser han havde med dem i var også udelukkende dobbelt stemplet.

    Hvis den siver, så er fjederen for slap. Skil den af, tjek for skidt og om det hele kører frit, som Toyo skriver. Og skyd gerne et billede eller 2 af monteringen.


    Mvh Morten


  • #7   25. dec 2007 Så skete der lidt smiley

    Boven var var ikke skruet helt sammen, så den var for slap i fjederen.

    Det blev ordnet og nu er det bare sød musik i ørene smiley

    Tak for hjælpen folkens

    Henrik


Kommentér på:
Bruno Hansen BOV

Annonce