{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

1.8T motor i Golf 1 {{forumTopicSubject}}

jeg "fandt" lige et interessant beslag på Ebay, hvis man drømmer om at smide en 1.8T motor i sin Golf 1..

Tak fordi jeg lige har solgt min 1.8T motor

http://cgi.ebay.de/Motorhalter-VW-Audi-1-8T-Motor-im-Golf-1_W0QQitemZ140191188432QQihZ004QQcategoryZ50454QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1.8T motor i Golf 1
  • #1   25. dec 2007 haha, så bliver man lidt bitter og bider hul i sin underlæbe smiley

  • #2   25. dec 2007 fatter minus tysk. . ??

  • #3   25. dec 2007 Man kan sælge mange ting med fancy navne og betegnelser på ebay smiley

  • #4   25. dec 2007 Nu skal vi lige blive enige om at der ikke er noget der hedder "et almindeligt G60 beslag til golf 1" Hvis man vil have en G60 motor i en G1 kan man tage motorophængene fra den motor der lå i golf 1'eren i forvejen, og så bare køre med den originale gearkasse, eller købe et gearkasse ophængs kit så G60 kassen også passer i. Jeg har lavet en G1 G60 så det er testet.

    Men 1.8 T er altaå en HELT anden motor, med bredere remme, hvor man ikke "bare" tager det originale ophæng og sætter på. Derfor har nogle tyskere lavet et ophæng, som man kan bolte på motoren og så smide motoren i en Golf 1.
    Den gyldne farve er en form for rustbehandling ala galvanisering, mener at det hedder "eloxsering", ikke maling, kan ikke se hvorfor der skal gøres grin med at de laver tingene rigtigt.

    Aka Skru i æ blok L : det er altid godt at vide hvad man taler om inden man åbner munden :o)
    LOL LOL selv


  • #5   25. dec 2007 Har han dumbet en 1.8T i en G1 med det originale motorophæng ?? vi snakker om det i højre side der sidder ved tandremmen. Efter hvad jeg kan se er der dæleme da ikke meget plads ?? Kender godt Team Fartstrup, men de er jo ikke bange for at bygge tingene om til de passer :o)
    Jeg kan bare ikke forstå hvorfor "folk" så har ligget og svejset andre ophæng i deres Golf 1'ere, dem jeg har set har været svejset om på vangen så de har kørt med 1.8T motoropæng


Kommentér på:
1.8T motor i Golf 1

Annonce