{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Digituning.dk {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender dette firma ud over de stod ved natmekanikerens rullefelt til DHB?

http://www.digituning.dk/

Jeg havde en lidt sjov snak med manden bag nemlig. Og han påstod at på en 1,8T motor fra VAG (original 150 hk) var turboen begrænsningen i effekten. Dertil kan jeg godt give ham ret. Men her kom hans underlige udsagn. "Uanset om jeg så smider 4 bar på turboen vil du ikke kunne hente flere hk igennem det lille hul der er på turboen!". Så stod jeg meget uforstående da 4 bar = komprimering af den atmosfæriske luft med 4 gange. Altså får man 4 gange luft ind i forhold til 0 bar smiley Det vil ganske sikkert give en forhøjet effekt. Samtidig sagde han at man ikke behøvede at få chippet bilen om hvis man skiftede original intercooleren ud med en stor FMIC. Det kan til dels passe da man kun vil opleve at den bliver varm ved belastning over længere tid (f.eks motorvejskørsel). Men der vil stadigvæk være lidt at kunne hente ved at chippe den med den anden IC.

For sjov skyld fik vi chippet en transporter der ovre og det gav da 25% mere effekt og moment. MEN den er nu begyndt at lyse i diverse lamper på turen hjem! Ham der har chippet bilen var tysker fra Byteshooter i Tyskland og han er nu dygtig nok. Men noget er der gået galt! Og manden bag firmaet i DK er jeg sgu lidt utryk ved. Det lader til han intet aner om det han laver.

Nogen der har fået chippet bil på DHB eller før DHB som har oplevet noget ligende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digituning.dk
Kommentér på:
Digituning.dk

Annonce