{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Problem med Forge bov {{forumTopicSubject}}

Har næsten lige monteret kn 57i kit og denne bov:
http://shop.scanturbo.dk/pi/Forge_Blow_Off_1854_30.aspx
På min Passat 1.8T fra 99´ uden e gas, med hensigt på at få den chippet. Problemet er ved stille kørsel, så siver der tryk ud af bov´en, har snakket med en fra scanturbo idag. Han mente at det muligvis vil udligne sig når jeg får den chippet og den får mere tryk!
Synes bare det lyder underligt og det kan vel næsten ikke være fjederen der er for slap når den kører med std. tryk
Nogen der har erfaringer med dette?

På forhånd tak

Mvh. Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med Forge bov
  • #1   23. jan 2009 Jeg har en forge bow på min sierra kompressor, og jeg har været nød til at stramme den op for at den ikke skulle lække. Jeg ved ikke om det er præcist samme bow du har, men de jeg har kan skilles ad. Måden jeg har justeret den på er ved at lægge oget op under fjælderen så den derved bliver strammere.

    Håber det hjælper, og held og lykke med det.

    - Peter


  • #4   23. jan 2009 Jeg ved ihvertfald at man kan skifte fjederen i den til en strammere, så det kunne da godt være man skulle prøve det.
    tak for svar og tak skal du have:)


  • #6   23. jan 2009 Næh... det er bare når man kører stille og roligt afsted uden det vilde med gas.


  • #8   23. jan 2009 Nej det virker ikke ret logisk med en strammere fjeder, det vil jeg give dig ret i. Men har ikke rodet så meget med sådan noget, så det kunne jo være der var en anden forklaring. Ville jo så bare mene at hvis det skulle være en trykslange, så skulle der fise luft ud konstant. Så ville den ikke holde op når man fyrer til den!

  • #10   23. jan 2009 Jeg har monteret vacuum slangen samme sted hvor den sad til den gamle bov og med en helt ny slange. Jeg er ikke 100% sikker men synes ikke jeg kunne høre noget da jeg lige havde monteret den.

  • #12   23. jan 2009 Næh... må prøve mig lidt frem, tak for hjælpen:)

  • #14   23. jan 2009 har lige monteret sådan en der bare i sølv på min corsa igår og når jeg køre stille og træder speederen i bund og den kommer op på 2000 omdrejninger så begynder noget pive sådan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv indtil den 4000 - 5000 omdrejninger ca og det er lige meget hva gear jeg køre i men ved 2000 omdrejninger og det stopper os lige så snart jeg slipper gassen.. og har os købt min ved scanturbo tænker vi måske har det samme problem ????

  • #15   23. jan 2009 Hej Kasper, jeg vil ikke sige min piver, men ud fra det du ellers siger så kunne det godt lyde meget lignende det min gør!

  • #16   24. jan 2009 okay har du prøvet og kigge på din for på min der mange halvdelen a skruerne rundt i kanten der så skal lige have ringet til scanturbo på mandag og spørge hva det er for noget

  • #17   21. apr 2009 Faldt lige over mit gamle indlæg her og synes da lige jeg ville skrive til evt. andres gavn. I forbindelse med mit skift til bov, havde jeg samtidig skiftet til kn åben filter og det viste sig at den "fisen" der opstod kom fra det, det lød meget som en utæthed men ved lige at vikle filteret ind i en gammel tshirt, forsvanddt lyden stort set.

Kommentér på:
Problem med Forge bov

Annonce