{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Seat Altea {{forumTopicSubject}}

Håber I kan give mig et godt råd. Jeg får min nye Seat Altea 2.0 TDI DSG Sports-Up Van om små 3 uger (har sku også ventet i 6 uger). Med i handlen fik jeg en chip med, som indgår i Seat to-årige fabriksgaranti. Jeg skal først køre 5000-10000km. i bilen inden jeg får den chippet, da motoren lige skal køres til først. Jeg er bare kommet lidt i tvivl om, om det er en god ide at få chippet bilen, da jeg er lidt usikker på om DSG-gearkassen vil kunne holde til det i længden. Jeg har lavet den aftale med forhandler, at jeg kan få penge tilbage for chippen, hvis jeg skulle gå hen og fortryde inden jeg får den monteret. Vil i være nervøse om DSG-gearkassens holdbarhed, hvis motoren blev chippet. Jeg ved godt at jeg får garanti på Altea'en i to år, men jeg regner med at skulle beholde den i noget længere tid end de to år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Altea
  • #1   26. maj 2005 Tror sagtens den kan holde, VAG bruger den jo også sammen med 3,2 liters motoren. Ved dog ikke om det er samme DSG gearkasse, men tror det. Desuden plejer autogearkasser at holde et par hundredetusinde km. så tror ikke det bliver dit problem som første ejer...

  • Jørgen Ø
    Jørgen Ø Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 76
    #2   26. maj 2005 den kan sagtens holde til en lille chip, på med skidtet, og tillykke med vogntøjet - super fed vogn

Kommentér på:
Seat Altea

Annonce