{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

Tuning af C20XE {{forumTopicSubject}}

Ja hva kan jeg ellers lave ved motoren for og hive de sidste HK ud af den.

En af mine venner snakkede om nogle C20Let Dyser og C20 Let svinghjul. Har tænkt på og smide min Powercap af og få nogle spjældhuse på, men ville gerne have små tingene på først.

Opsætning er følgende:

Dbilas 276 knaster
*Dbilas justerbar knasthjul
*Lexmaul bananmanifold
*Power Cap
*Åbent filter
*Chip
*2,5" komplet rustfri udstødning med skjult afgang
*Sports kobling


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning af C20XE
  • #1   30. mar 2009 køb min motor så skal du se smiley


  • #2   30. mar 2009 Du kan sælge mig boks og spjældhuse smiley

  • #3   30. mar 2009 jeg havde valgt lidt skarpere knastaksler end dem du har tæt på 300 grader (286 ca)
    havde købt debilas spæjldne og så på med en risse banan og udstødningssystem.
    har prøvet den lexmaul banan den giver ikke ret meget på måling i forhold til standart.
    kobling er der ingen grund til at skifte med det setup du vælger der...

    Brug nogle penge ved freddy ved performance car parts og få ham til at lave en top til dig. bemærk der findes et par af toppene til din motor som IKKE er gode. se om du kan finde en coscast på ebay... de er klart at fortrække


  • #4   30. mar 2009 OKey mange tak der var noget jeg kunne bruge smiley

  • #5   30. mar 2009 1hov vær lige opmærksom på at ved ekstreme skarpe knastaksler altså over 300 grader kan det få problemer i toppen således der skal slibes i toppen.

  • #6   30. mar 2009 ved så skarpe knaster mister du også bar noget af momentet. jeg ville sige at du skulle beholde de knaster du har, få fat i nogle smedet stempler og andre plejlstænger, ( husk forstærket plejlstangsbolte) Så få fat i nogle spjæld og lavet en boks som min, ja så køre du med om kring 200hk og over 200nm smiley

    Og ja se lige og få fat i et coscast topstykke hvis det skal holde, vi er jo nogle heldige der har et til og ligge smiley Og motor delene bliver kun solgt samlet


  • #7   1. apr 2009 du skal da bare har bytte det cap lort ud med 45mm spjældhuse og så wolf 3d eller ander motorstyring det virker.. du skal bare smide den chip éfter en flok høns.. og vil os sige du skal bearbejde din top..

Kommentér på:
Tuning af C20XE

Annonce